Hotel Madison

8 reviews over Hotel Madison in het Nederlands

Nooit meer !

Marina
26-7-2013

De loby is gerenoveerd, mooi en proper. De ontbijtruimte aan het zwembad is vreselijk!! Afgebladerde verf, plastieke vuile stoelen op het terras enz...De bediening is beneden alle peil. Het ontbijt is minimaal, geen of rot fruit!!! Met wat geluk kan je een beetje kaas of ei bemachtigen. Verder moet je het stellen met wat cornflakes en tientallen soorten gelei die alle naar hoestsiroop proeven!

Het avondeten is min of meer ok, de ruimt is gedateerd maar wel proper, hier is de bediening in orde.

De kamer zijn proper maar zeer zeer klein, de douche is piepklein, gelukkig zijn wij geen flink gebouwde mensen want anders was er van douche geen sprake! De airco maakt heel veel lawaai en koelen doet hij amper!

Gereisd Met partner in juli 2013

nooit meer

w.a.
28-7-2010

De ligging is wel oke. Dicht bij het stand en de boulevard. De service is erg slecht. Niemand spreekt engels en als je iets vraagt krijg je zelden het gewenste antwoord. Het eten is, in tegenstelling als wordt beweert, van een bedroevend niveau. De salade is uitgedroogd, niemand kan uitleggen wat je eet en het fruit is ook uitgedroogd. Na 2 dagen hebben we besloten niet meer te dineren in het hotel. Je kan dineren van 19.30 tot 20.45 uur. Alles wordt direct na elkaar geserveerd en je moet gelijk aangeven wat je morgen wilt. binnen een uutje moet je wegwezen! Ik heb de kamer uitgemeten. 3,5m bij 5,5m =19,25m! inclusief badkamer! Ga nooit naar dit hotel. Er zijn goedkopere en betere opties in Cattolica.

Gereisd Met partner in Tue Jul 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk eten

Evelien
27-7-2010

Het hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Het avondeten is super, iedere avond genoeg keuze en goed verzorgd.

Gereisd Met partner in juli 2010

heel goed hotel

greetje
27-8-2009

Heel goed hotel kamers aan de kleine kant maar dit is bekend in Italie, Heerlijk zwembad en het eten was super Voor mij net iets te ver uit het centrum maar wel dicht bij strand.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2007

Heel fijn hotel

Mirthe
17-9-2007

Heel fijn hotel. inderdaad aardig personeel. het eten gaat wat snel. maar dat kan aan ons liggen, wij waren altijd als eerste binnen en gingen bijna als laatste weer weg (langzame eters). ik vond t erg jammer dat onze vakantie na 2 weken voorbij was.

Gereisd Familie in Mon Sep 17 2007 16:25:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Bij aankomst bleek onze 2 pers

Dennis&Linda
5-8-2006

Bij aankomst bleek onze 2 pers.kamer nog niet vrij te zijn, iemand was onverwachts ziek geworden en moest daardoor een nacht langer blijven,wij werden in een 1 persoonshok gezet(zeer klein!)de overige nachten in de 2 pers.kamer waren prima,wel erg kleine badkamer en zeer kleine douche. Eten was goed, alleen iedere dag aardappelen bij 't hoofdgerecht gaat wel vervelen. Verder prima hotel!!

Gereisd Anders in augustus 2006

Maak van de 4 sterren maar 3

Ivonne
23-6-2006

Maak van de 4 sterren maar 3. Heeft vast met de ligging te maken die extra ster. Kamers klein en bedden uitermate slecht. Wel lekker schoon, iedere dag schone handdoek. Vriendelijk personeel (hoteleigenaren zelf zijn een beetje stug) en goede ambiance. Hotel eten gaat na een week vervelen en verre van italiaans. Het 4 gangen diner wordt met een noodgang geserveerd, half 8 aan tafel half 9 wegwezen. Dit is wel vervelend. Fruitgehalte van de toetjes is zeker perfekt.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Het is een super mooi hotel,het eten is geweldig heel veel

sanne en neils
12-2-2005

Het is een super mooi hotel,het eten is geweldig heel veel keuze. Het personeel is super vriendelijk. De kamers zijn knus en heel schoon,we zullen er zeker nog een keer naartoe gaan ,het is een aanrader.

Gereisd Anders in februari 2005

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madison in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.