Hotel Lugano

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Lugano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lugano in het Nederlands

Alleenreizend

super hotel met heel goede sfeer

Ad van Dijk
6-3-2010

Hotel Lugano is een tweesterren hotel, maar het mag er van mij gerust 3 hebben! Prima sfeertje onder de gasten, heel internationaal. Naast Italianen en veel Oostenrijkers komen er ook wel Zwitsers, Duitsers, Nederlanders en Fransen. Helaas voor de stappers is er in Cattolica zelf niet zo veel meer te beleven, dan moet je naar Rimini. Ik ben zelf fervent motorrijder en heb hier al tal van mooie routes gereden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lugano in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lugano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.