Hotel London

We hebben een aantal aanbieders voor London voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel London in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

2005

De kamers zijn VEEL te klein, je kan je kont niet keren,

Jos en Wil Fritschy
17-2-2005

De kamers zijn VEEL te klein, je kan je kont niet keren, 1 stoel (2-persoonskamer)geen tafeltje en stukkende stoelen op het balkon, een badkamer met een douche zonder gordijn of cabine, dus dat werd een waterballet. Als je dat allemaal niet kan schelen is het verder een goed hotel met een prima ontbijt en redelijk avondeten (keuzemenu geserveerd)en het personeel is uitermate vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel London in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel London scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.