Hotel Excelsior

2 reviews over Hotel Excelsior in het Nederlands

Vacanza breve ma rilassantee piacevole!

Nicoletta Turina in Gherardi
1-9-2014

Abbiamo trascorso tre giorni di una brevissima vacanza presso l'Hotel Excelsior di Cattolica. Ci siamo trovati benissimo, in famiglia, serviti e riveriti. Nonostante i miei problemi di intolleranze alimentari, sono stata pienamente accontentata e coccolata. Indimenticabili l'ospitalità e la disponibilità di Emy e la sua famiglia; gioviale tutto il personale. Un grazie di cuore a tutti!!!

2008

super vriendelijke Italiaanse service, is bijna volledig bevolkt door Italiaanse grote families met kinderen. Veel leuker dan een groot hotel met niet-Italiaanse talen rondom je ... Het eten is voortreffelijk en overvloedig, iedere avond koud/warm buffet van voorgerechten, ook voor vegetariërs, en de rest van de avondmenu wordt aan tafel opgediend. Slechts één menu. Hotel pal in het midden van Cattolica met honderden winkeltjes open tot middernacht op 2 minuutjes lopen. Bankautomaat rechtover hotel, en eigenares en receptioniste praten Frans en Engels. Hopelijk verzieken andere toeristen dit hotelletje niet in de loop van de jaren !

Hotel Excelsior 10 10 2 .