Hotel Excelsior

We hebben een aantal aanbieders voor Excelsior voor je op een rij gezet:

Laatste review

super vriendelijke Italiaanse service, is bijna volledig bevolkt door Italiaanse grote families met kinderen. Veel leuker dan een groot hotel met niet-Italiaanse talen rondom je ... Het eten is voortreffelijk en overvloedig, iedere avond koud/warm buffet van voorgerechten, ook voor vegetariërs, en de rest van de avondmenu wordt aan tafel opgediend. Slechts één menu. Hotel pal in het midden van Cattolica met honderden winkeltjes open tot middernacht op 2 minuutjes lopen. Bankautomaat rechtover hotel, en eigenares en receptioniste praten Frans en Engels. Hopelijk verzieken andere toeristen dit hotelletje niet in de loop van de jaren !

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

1 review over Hotel Excelsior in het Nederlands

2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.