Hotel Europa Monetti

17 reviews over Hotel Europa Monetti in het Nederlands

super

Wim Renooij
19-9-2013

Al vele malen geweest maar moet nu toch melden dat Europa Monetti in een korte periode nog beter is geworden. Het eten in het totaal vernieuwde restaurant is werkelijk super. Het was al jaren een feest om onze vakantie door te brengen in Cattolica maar nu zijn we er helemaal niet meer weg te slaan.

Naar italiaanse maatstaven zeer goed

Fam Hanssen
9-8-2012

Italië kampt met hotels die in de jaren 60 en 70 gebouwd zijn volgens de toen geldende eisen en wensen. De hedendaagse toerist is echter aan andere maatstaven gewend. Helaas is die oude maatstaf nog altijd terug te vinden in met name veel te kleine kamers,piepkleine liftjes en veel niveauverschillen die uitsluitend middels trappen genomen kunnen worden. Europa Monetti vormt hier helaas geen uitzondering op.Maar de huidige generatie Monetti heeft er alles aan gedaan om het hotel toch een moderne uitstraling te geven, en het moet gezegd, met succes.De kwaliteit van het eten is goed, maar de variatie is op z'n zachtst gezegd beperkt.Dat moet toch echt zonder veel moeite anders kunnen. De huidige vakantieganger neemt hier geen genoegen meer mee.Zeer te spreken zijn we over de vriendlijkheid van het personeel. Maar een receptioniste die uitsluitend italiaans spreekt, dat kan echt niet meer.

Super bediening

met partner en dochter (8 mnd.)
14-8-2010

Vandaag teruggekomen. De bediening is super! Onze 1e vakantie met dochter (8 mnd. oud) naar Cattolica. Hotel vooral gericht op kinderen (heel veel kinderen!) Als je kinderen hebt is het zeker aan te bevelen. Heb je geen kinderen, dan zou je je kunnen gaan irriteren aan de gillende kinderen tijdens het eten. Er is een aparte ruimte waar kinderen vermaakt kunnen worden, babyvoeding opgewarmd kan worden, baby's verschoond kunnen worden. Er is gratis internet (naast de receptie), waar tenminste niet de hele dag kinderen gachter zitten. Het strand is op loopafstand. Voor 4 euro (korting via hotel), krijg je een bed, parasol en handdoek (wel weer inleveren eind van de dag). Betaal je gelijk voor meerdere dagen dan wordt je bed gereserveerd en zit je dus continu op hetzefde plekje. Dit vond ik zelf wel erg fijn. Je kunt gerust 's middags een paar uurtjes wegblijven en later terugkomen, je bed blijft gereserveerd voor de hele dag.

Nogmaals topvakantie gehad!!

Goed Hotel!!

S
21-9-2009

Een goed hotel!

* Ontbijt is goed. (buffetvorm) genoeg keus.

* Avond eten is stukken minder. Geen lopend buffet, je hebt weinig keus.

* Kamer genoeg voor 2 personen, schoon, elke dag schone handdoeken + linnengoed.

* Personeel is erg vriendelijk.

* Alle faciliteiten in het hotel zijn gratis.

* Inrichting van het hotel mooi en modern. En voor het hotel een mooie lounge.

Netjes en schoon, maar eten matig

saskia
4-7-2009

Pluspunten: Schoon, vriendelijke bediening, goede airco op kamer, ontbijt goed en mogelijkheid dit buiten te eten, mooie sauna en fitness, terras voorzijde hotel, loopafstand van strand, uitvalbasis Ravenna, San Marino etc.

Minpunten: avondeten matig, eetzaal rumoerig, teveel kleine kinderen, hele kleine kamer (konden bij arke alleen uit dit type kamer kiezen), betaald parkeren €6,- per dag(en dan ook nog te weinig parkeerplaatsen voor gasten)

Maar als je het vergelijkt met andere hotels in de buurt, is dit wel één van de betere.

Goeie ligging, eten matig

Yvonne
23-9-2008

Een heerlijk weekje in Cattolica gehad. Dit hotel heeft een hele goede ligging met een geweldig lounche-terras voor het hotel. Een 3p kamer is klein omdat er een bed bij is gezet en het balkon was heel raar in 2 delen gesplitst zodat je daar niet kon zitten. Wel heel vriendelijk personeel. Het avondeten was echt onder de maat (en de gangen moesten er binnen het uur in) dus na 2 avonden zijn we buiten de deur gaan eten. Ontbijt was wel prima.

Zonde van mn geld

Michel
8-9-2008

Na diverse site's te hebben bekeken over het Hotel en aardig een indruk te hebben van het Hotel viel het ons flink tegen.

En naast ons waren er ook 2 andere stellen die het waardeloos vonden.

Na aankomst rond 22:30 in het hotel werden we naar onze kamer gebracht.

We hadden gereserveerd voor ontbijt en diner en op de kamer zouden we eten krijgen wat bestond uit soepstengels, 6 plakken worst, 3 plakken meloen en een appel die zo zacht was dat het aanvoelde alsof er appelmoes inzat voor een 4 sterren hotel vond ik dat ver onder de maat.

In de dagen die volgden vonden wij de keus bij het ontbijt maar matig.

zeer goed

j.m.van.wielink
17-8-2008

het hotel is zeer goed en verzorgt we gaan zeker volgend jaar weer naar toe.alleen gaan we dan per auto.we gaan in december 2008 boeken voor juni 2009.

monetti

anneke en johan
26-6-2008

Wij vonden Monetti een erg goed hotel,goed eten en aardige bediening,een grote min vonden wij de vele kleine kinderen ,die in de eetzaal vreselijk gilde en huilden,gelukkig heeft Monetti het wel wat weten intedammen,voor de rest een dikke plus.

Hotel europa monetti is een zeer goed

hotel de kamers zijn zeer goed en maaltijden zijn goed verzorgt.De bediening is ook zeer goed ook de plaatsen op het strand zijn goed en goed verzorgt wij zijn zeer goed te spreken over monnetti we komen er nu al twee jaar en gaan zeker volgend jaar weer naar hotel monnetti.daar we mensen hebben ontmoet die er twintig jaar komen en deze zijn ook heel tevreden over hotel europa monnetti ik wil bij deze de familie monnetti een grote pluim geven en bij deze zeggen tot volgend jaar

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Monetti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa Monetti in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa Monetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa Monetti scoort een 8.06 uit 10 op basis van 17 reviews.