Appartement Du Parc

ItaliëEmilia RomagnaCattolica (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Du Parc voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 26 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 26 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

27 Reviews over Du Parc

• 9Devin23-08-2018

Heerlijk

Gewoon een normale nette app waar je meer dan genoeg aan heb. De eigenaresse laura is een geweldige vrouw waar je naartoe kan gaan voor al je vragen en ze zal je heel goed helpen

• 8Joshen03-08-2018

Prima appartement op goede locatie

Na bijna 20 jaar weer eens terug geweest in Cattolica. Toen werke ik nog bij een touroperator en heb contact gezocht met Laura, de eigenaresse van Du Parc. Erg leuk om daar weer te zijn. Wij hadden een mooi 3-kamer app op de 4e verdieping. Basic maar voldoende ingericht. In alle kamers goede airco. L-vormig balkon rondom en tussen 2 hotels door zicht op zee. Super schoon appartement evenals het hele gebouw. Strand op 100 meter naar rechts en winkelstraat oo 50 meter naar links. Supermarkt onder het complex. Erg handig. Cattolica is gezellig bruisend, maar met name families. Geen discotheken etc. 90% is italiaans, wat ik erg leuk vind. En vermeldt moet worden dat Laura een top gastvrouw is ! We gaan nog wel een keer terug.

• 9J Smeekens31-08-2016

Geweldige vakantielocatie voor een prima prijs!

Top locatie voor een relatief lage prijs Supermarkt +-100 meter lopen, geweldige service van de gastvrouw Laura, Groter appartement dan dat we hadden verwacht. Geschikt voor 2 personen maar níet voor 4!

• 10jordy Willigenburg10-08-2015

echt een top appartement

appartement du parc ligt net een straat achter de hotels pal aan het strand,je kan alles zo bereiken en de supermarkt zit onder je appartement. het appartement zelf was best mooi met mooie douche en mooie slaapkamers, kleine keuken zonder koffiezetapparaat en zonder magnetron, het balkon was eigenlijk niks maar dat ligt er al helemaal aan in welk appartement je zit want dat verschilt nogal per appartement. Wel zit er een heel groot terras bij op de eerste verdieping waar alle mensen kunnen zitten van het appartementencomplex (niemand zit daar eigenlijk). De baas was super aardig ze heet Laura en ze helpt je overal bij en ze heeft over belangstelling voor bijv. onze douche kop was aan vervanging toe en we zeiden dat tegen Laura, ze kwam binnen 24 uur de douche kop vervangen. Ik heb daar een top vakantie gehad ook zelf in het plaatsje Cattolica want het bruist daar echt, s'avonds lekker eten in een gezellig restaurantje en smiddags terrasje pakken voor wat te drinken.

• 7Jeanet21-08-2013

Gewoon goed

Appnr: 405. Compact appartement. Een slaapkamer voor 2 pers en huiskamer met bedbank(dus niet een bank met onderschuifbed) met een normale slaaphoogte. Balkon is ongeveer 1x5 meter) met1 tafel voor 2 pers.aan kan zitten. We hadden de ochtendzon en daardoor de airco niet hebben hoeven gebruiken. Geen magnetron, koffiezetapp. of broodrooster aanwezig,wel waterkoker.Er waren 2 electrische kookpitten en voldoende kookspullen.In ons app. was geen fohn. Badkamer met douche. Ligging is goed, een zijstraat van winkelstraat en dichtbij het strand. Het dichstbij stukje strand (ongeveer 8 min. lopen) waar je kosteloos kan liggen is richting het aquarium). Supermarkt op 1 min. afstand. Geen speciale kinderfaciliteiten aanwezig. Deze zijn wel tegen betaling in nabijheid aanwezig.,netzoals andere aanvullende faciliteiten.Gastvrouw Laura is,zoals vaak eerder vermeld door anderen, inderdaad erg gastvrij en behulpzaam.Late vlucht:kamer voor koffers aanwezig ook badkamer.

• 9Bart15-08-2013

Uitstekende appartementen!

Du Parc is netjes, ruim van opzet, en ideaal gelegen in het centrum van Cattolica. Echter wel ver genoeg van terrassen enzo om rustig te kunnen slapen. 2 minuten lopen en je staat op het strand en ook de vele gezellige restaurants en ijssalons zijn vlakbij. De lof over manager Laura is niet overdreven, ze is zeer behulpzaam en geeft nuttige tips die bijdragen aan een zorgeloze vakantie.

• 9Jan en Linda15-08-2012

Prima appartementen

We hebben nooit eerder een review geschreven over Du Parc, maar nu dan wel. Wat is het geweldig daar. We zijn er al een paar maal eerder geweest maar telkens is het weer een soort van thuiskomen. De hartelijke ontvangst van gastvrouw Laura, de nette appartementen, de sfeervolle omgeving, het heerlijke strand, alles klopt. Wat nodig is is er, airco, gratis internet, satelliet-tv, compleet ingerichte keuken. En een supermarkt voor de deur voor de dagelijkse boodschappen, gemakkelijker kan bijna niet. Dit was zeker niet de laatste keer dat we in Du Parc hebben gelogeerd!

• 9Jan vd Meijden15-08-2012

Uitstekende appartementen

Een uitstekend appartementencomplex, goed verzorgd, schoon en zeer centraal gelegen op een paar passen van het strand en de gezellige winkelstraat met tal van terrasjes. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, zoals een ruime badkamer met föhn, een sat.tv, wi-fi, airco, safe, een goed geoutilleerde kitchenette. Er is een supermarkt onder het gebouw. Als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er tientallen eetgelegenheden in de directe omgeving waar je heerlijk kunt genieten van de Italiaanse keuken. Of je gaat naar het nabij gelegen hotel Pinocchio, van dezelfde familie, waar voor een laag prijsje een heerlijk diner wordt geserveerd. De receptie wordt bemand door de perfect Engels sprekende Laura, de manager. Als er problemen of vragen zijn ga naar Laura, een alleskunner, zij weet alles op te lossen. Wij komen graag een volgende keer terug.

• 8G de Graaf17-12-2011

geweldig gelegen

eenvoudig appartement, ontzettende hulpvaardige receptie!! super gelegen. supermarkt om de hoek, straat oversteken en je staat op het strand en als je de andere kant het appartement uit gaat sta je in de gezellige winkelstraat!!

• 9Fam. R. van der Zijden23-07-2011

Du Parc appartementen zijn OK!

Prima nette appartementen met een perfecte ligging to.v. het centrum en strand. De app. manager Laura die overigens goed Engels spreekt, is een duizendpoot en een zeer enthousiaste dame die alles zo goed als mogelijk voor haar gasten regelt. Ons 2 kmr. app. (nr. 312) had 2 kleine balkons, waarbij je op 1 net met 2 personen kon zitten en de andere (iets minder diepe) dienst deed als 'waslijn'
    App. waren netjes schoon en ruim van opzet. Keukengerei was er wel maar niet overdadig veel. Een koffiezet app. of magnetron ontbraken helaas, maar een bakkie met de hand en filter zetten, kon natuurlijk wel ;-). De bedden waren behoorlijk hard maar goed op te slapen. Badkamer met een fijne douche, toilet, bidet en zelfs een fohn aan de wand was prima. Al met al een fijne 2 weken gehad in Du Parc te Cattolica, waar in deze stad overigens heel veel aandacht is voor vooral ouders met kleine jongere kinderen. Voor pubers is er nagenoeg niets te doen en die kunnen beter naar Rimini op vakantie.

Appartement Du Parc info

• VerzorgingLogies