Hotel Cristina Corona

3 reviews over Hotel Cristina Corona in het Nederlands

Diner geweldig!

caatje
23-12-2012

Ligging in het centrum van Cattolica (zijstraat van de winkelstraat). Strand 100 meter lopen. Onbijtbuffet prima. Diner was geweldig. Keuze menu en saladebuffet. Een avond in de week streekgerechten. Op zondag uitgebreide desserts. Nette en schone accomodatie, badkamer klein. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

prima hotel met goede service

Carolina
28-7-2010

prima hotel met goede service midden in centrum in rustig zijstraatje, dicht bij het strand, al 2 keer geweest, bevalt prima

Goed van eten en service

Gysens Valère
9-2-2009

Hotel Cristina ligt in een zijstraat van de grote straat, op een 30 tal meter van het zeer aangename strand. Het is een kleiner hotel uitgebaat door eigen volk, en waar de klanttevredenheid hoog staat aangeschreven. De eetzaal is wat klein, maar proper en gezellig. De directie is ook zeer vriendelijk. Wij waren steeds tevreden.

We hebben een aantal aanbieders voor Cristina Corona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristina Corona in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristina Corona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.