Hotel Corallo

HotelWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Corallo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Corallo

SUPER RAPPORT QUALITE PRIX

zicari
4-8-2010

Petit hotel en plein centre de cattolica, géré en famille. Trés bon accueil, chambre correcte, propre.

Petit déjeuner inclus dans la chambre, mais repas à l'exterieur. Possibilité de prendre son petit dej jusqu'à midi !!

Super !! je recommande vivement !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corallo in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corallo scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.