Hotel Acapulcostersterster

8.4Fantastisch

Italië, Emilia Romagna, Cattolica (Adriatische Rivièra)

8.4Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

15 reviews over Hotel Acapulco

• 10vandenheuvel28-07-2014

Super

Heel fijn super hotel, zeer vriendelijke ontvangst , goede bediending en perfect onderhouden kamers. Ook de maaltijden zijn zeer lekker en er is steeds een goeie variatie. Reeds de tweede maal voor 20 dagen verbleven en het ons geen dag beklaagd alle dagen iets anders op ons bord, altijd over een lach en een groet. Het voelt echt als thuiskomen Ook de omgeving biedt heel veel mogelijkheden strand, cultuur, natuur er valt in en rond Cattolica vanalles te beleven, ook kan met perfect naar Ravenna of Bologna zelfs met het openbaar vervoer

Gereisd met partner in juli 2014

• 10patrick_vandereyd09-07-2014

fantastisch hotel

Het hotel is rustig gelegen en toch vlakbij het strand. Het zwembad is zeer aangenaam en rustig. De kamers waren ruim en zeer netjes. De medewerkers zijn supervriendelijk en behulpzaam en stonden elke dag met een glimlach klaar. Een absolute aanrader en wij gaan heel zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Jos en Chris24-06-2014

Uitmuntend!!!

Dit hotel hebben we gevonden via touroperator. Goed gelegen, kindvriendlijk, diervriendelijk familiehotel met uiterst vriendelijke en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet heeft voor ieder wat wils, is overzichtelijk gepresenteerd en van uitstekende kwaliteit. Ook het avondeten was uitgebreid in buffetvorm en soms bediening aan tafel. De kok en keukenpersoneel verdient een dikke pluim. Het hotel is proper, de kamers goed onderhouden. Al het personeel is hoog-prfessioneel en weet de klanten te behagen. Vooral te vermelden is Franscesca! Geweldig vriendelijke en dienstvaardige vrouw die steeds voor de gevraagde drankjes zorgde. Ik begrijp niet dat er hier enkele Nederlanders een negatieve beoordeling geven. Ik vraag me af of zij wel goed wisten in welk hotel zij waren! Het enige kleine nadeel was dat de bus niet voor het hotel kon stoppen, maar 150 meter verder. Voor de rest : Niets dan lof!

Gereisd met partner in juni 2014

• 5Jurgendn13-08-2013

Schoon hotel, heel slecht eten!

Schoon Hotel, kamers zijn schoon, alleen het eten is heel heel slecht, zowel ontbijt als dinerbuffet is erg slecht, en weinig keuze, zeker voor Italiaanse begrippen is dit slecht eten. Weinig plaats bij het zwembad, 10 ligbedden voor het hele hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Labberton08-07-2013

Goede, rustige plek

Hotel is prima qua ligging en hygiëne. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het eten is voor Italiaanse begrippen ronduit slecht. Weinig keuze en onsmakelijk. Restanten worden in het buffet van de volgende dag verwerkt. 3 van onze groep van 6 zijn ziek geweest. Dit kan en mag niet anno 2013.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8vandenheuvel22-08-2012

super

Schitterend hotel, perfect gelegen rustig doch centraal.Vriendelijk personeel ,uitstekende kamers alles heel netjes en schoon. Eten s'avonds lekker en voldoende afwisseling s'morgens uitgebreide ontbijtkeuze. Een aanrader

Gereisd met partner in juli 2012

• 9m de fransz04-08-2011

prima hotel

Hotel acapulco is een prima hotel. Het personeel is vriendelijk . De kamers zijn schoon. Het eten is heerlijk. Je hebt elke dag veel keuze bij de lunch en diner.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Marijke19-06-2011

Mooi hotel en een mooie omgeving

Hotel was goed, goed en vriendelijk personeel, eten was heerlijk, kamers waren ook schoon en ruim, kortom hotel en omgeving is aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8fam.d.W.22-08-2010

Goed hotel

Een mooi hotel. Wat je op de foto's niet kunt zien is dat er vele hotels in de buurt zijn en dat het soms erg dicht op elkaar staat. Met een balkon aan de voorkant kijk je uit op een ander hotel, aan de achterkant heb je een vrijer uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Jeanne21-08-2009

SUPER hotel!

Prima hotel met een prima rustige ligging. Kamer keurig verzorgd met heerlijke bedden, heerlijke douche en alles brandschoon! Zelf in te stellen airco en een kluis op de kamer [gratis] Personeel super vriendelijk die alles doen om je een vakantiegevoel te geven. Spreken niet allemaal Engels maar met handen en voeten kom je een eind! Zwembad bij het hotel keurig verzorgd met heerlijke ligbedden. Niet groot maar wederom brandschoon.Op 2 minuten lopen het strand met langzaam aflopend water en winkels in overvloed op 5 min lopen. Ook volop eetgelegenheden in de buurt. We kunnen niet te veel oordelen over het warm eten want we hadden alleen ontbijt dat er prima uit zag en goed verzorgt was. Dit hotel is echt een aanrader als je even niet al te veel Nedrlands om je heen wil horen en je in Italie wil wanen. Bushalte om de hoek voor als je zelf op stap wil gaan. Trein ook makkelijk te bereiken. Gaat alle kanten uit. Bologne, Gradara en st Marino aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2009

2 tips over Hotel Acapulco

• Jos en Chris, 24-06-2014

Dit hotel is een aanrader! Op wanelafstand van strand, station, centrum, bushalte. Bankautomaat in de buurt, buurtwinkel nabij.

• vandenheuvel, 28-07-2014

Boek een kamer aan de achterzijde van het hotel.

0 vragen over Hotel Acapulco

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m, 3 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats