Reviews over Castelnovo ne' Monti

Comfortabel, schoon, mooi, gastvrij

Nico van Apeldoorn,
    11-8-2011

Deze B&B was een toevalstreffer, door autopecht zijn we hier 'gestrand'. Maar we hebben een geweldige paar dagen gehad. De gastvrouw, die uitstekend Engels spreekt, heeft ons ontzettend geholpen en het verblijf was prachtig: mooie kamers, goede voorzieningen, schitterende omgeveing waar veel te doen en te zien is. Een aanrader!

Mooi, rustig, gastvrij

Nico van Apeldoorn,
    11-8-2011

We zijn geweldig ontvangen door Viviana. Degastvrouw spreekt prima Engels en heeft ons enorm geholpen toen we autopech kregen en een garage nodig hadden.

De kamers zijn prettig, ruim en schoon en liggen in een apart gebouw, los van de woning van de eigenaars in een fraaie tuin en met schitterend uitzicht. Een paar kilometers van het stadje Castelnovo. Er is veel te doen en te zien in de omgeving en Viviana adviseert, regelt en organiseert vol overgave en gratis.

We komen hier zeker nog eens terug.