Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag23°13°
6,5

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Mare Pineta voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Residence Mare Pineta in het Nederlands

Veel te duur voor wat je krijgt

burhanelse2
25-8-2013

12-8-2006 De huisjes zijn alleen als slaapplaats geschikt voor 8 personen. . Kleine kinderen kun je niet douchen omdat de slang te hoog uit de muur komt. De afwasbak zit in een hoek waar je niet recht voor kunt staan. Met rugpijn tot gevolg na elke afwas/was van 7 personen. Er is niks om koffie mee te zetten,geen trekker in de badkamer alles nat na het douchen, te weinig keukengerei. De verplichte animatie blijkt niet alleen voor de kids te zijn dus wij moesten €160 extra betalen bij aankomst. Terwijl alleen de 2 oudsten naar het terras gingen( duur:min. € 3,00 voor een drankje) Animatie elke dag hetzelfde. gratis welkomstdrankje blijkt een groen prutje in een plastic beker. Geen vertier 's avonds in de omgeving. Wel een mooi zwembad maar veel is toe aan onderhoud (kapotte stoelen,barsten in de bodem, onkruid)Door uitstapjes met de auto toch nog een mooie vakantie. Maar voor €2000 voor 14 dagen is dit park een aanfluiting.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2006

Nooit meer

M. de Lange
30-7-2013

Vergane glorie. Kleine, oude huisjes. Airco trekt het niet en moest voor worden bijbetaald. 1 kamer is alleen via de buitenkant bereikbaar, zodat deze niet gebruikt kan worden voor kinderen. Moesten dus in de woonkamer slapen. Animatie was vooral erg lawaaiig. Harde muziek hoorde je de hele dag. Enorm veel muggen en kikkers.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastische plek om er heen te gaan!!

sreen_86
19-9-2012

We zijn voor 2 weken naar mare pineta gegaan met onze ouders en broers. We hebben er genoten van het grote zwembad en de zee. De huisje zijn wat klein, maar dat is normaal. Boodschappen kun je in het winkeltje op het park doen maar is er duur. Je kunt dan beter naar Ravenna gaan naar de grote supermarkt. Voor de rest kun je een dag naar San marino gaan of Venetie.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke plek

y.neufeld
23-8-2012

leuk netjes schoon onderhouden park met vriendelijk personneel. mooie zwembaden zeer kindvriendelijk.vlak bij zee en leuke stadjes in omgeving. huisjes niet geschikt voor invaliden,te klein,wel is er een invaliden douche/toilet ruimte aanwezig. super animatieteam. huisjes zijn wel beetje aan renovatie toe.vooral warmteisolatie verder alles aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk park (dat wel wat vernieuwing kan gebruiken)

G.
20-8-2012

Eenvoudige bungalows, klein maar met 4p wel prima te doen (bovengedeelte niet gebruikt, onpraktisch). Goede grote zwembaden. Tennisbanen, entertainment, speeltoestellen. Afgelegen plaats, geen vertier, wel centraal gelegen voor dagtrips naar Bologna, Verona, Ravenna etc. Animatieteam doet het erg leuk! Wel elke dag hetzelfde + voertaal Engels, Italiaans en Duits, GEEN Nederlands (dus onze kids konden niet met ze communiceren). Geen omheining zwembaden + geen lifeguard. Personeel klantvriendelijk. Restaurant prima en betaalbaar. Prijs kwaliteit overall onder de maat. Park is toe aan vernieuwing (publieke ruimtes, huisjes etc.).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke voor kinderen - huisjes, typisch Italiaans

Pieter
9-8-2009

enorm leuke tijd gehad. Vooral prima animatie voor de kinderen met theatervoorstellingen, cabaret en show. Onvermoeibare entertainers. De huisjes zijn typisch Italiaans. Net niet allemaal mee up to date, en voor de tweede slaapkamer een maffe trap buiten het huisje naar boven, maar voor de rest was het goed toeven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008

vakantie om nooit te vergeten

Tessa
17-2-2009

Ik ben 3 jaar geleden naar dit park geweest. In het begin schrok ik wel, bugalows zijn wat aan de kleine kant. Ik vond ze erg prettig ingericht, was op dat moment 15 jaar en de 2 persoonskamer waar ik sliep had een aparte ingang. Voelde me dus echt een beetje volwassen. Er zijn 2 super grote zwembaden en in het restaurant kon je goed eten! Ook het winkeltje was prettig. Ook was er een gameroom. Waren redelijk wat andere Nederlandse gezinnen. Bijna elke avond was er iets van een optreden. Het personeel was super vriendelijk. De manager was echt heel aardig. En de animatie... WAUW! echt super. Hele aardige jongens en meiden. Heb zo'n leuke tijd gehad met de mensen daar. Was er drie weken, had zo nog langer willen blijven!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2008

prettige ambiance goede service

Mark Scheffer
25-8-2008

Aangenaam verblijf van twee weken gehad. De medewerkers van het park zijn erg vriendelijk en zeer service gericht. Enorm veel hulp gehad van de receptie toen mijn auto kapot was. Bellen, vertalen, adviseren alles met een enorme vriendelijkeheid. Zeer coulante behandeling toen er een extra iemand in ons huis kwam logeren. Petje af. En dan ben ik de mooie omgeving bijna vergeten.

Gereisd Familie in Mon Aug 25 2008 11:41:10 GMT+0000 (UTC)

juni 2008

heiloo
21-7-2008

Wij hebben ontzettend genoten op het park. De ki. vermaakten zich prima, ook die van 4 en 7. De oudste heeft veel gesport, oa. boogschieten. Zwembad en restaurant goed. Echt niet lang op je eten wachten. Vriendelijke bediening, overal op het part trouwens. Supermarkt is wel wat klein, ook qua assortiment. Heel veel kitscherig speelgoed en de broodjes waren 's morgens heel snel op. Met 1 uur rijden zit je in Toscane. Tip: locale marktjes bezoeken en de fruitkraampjes langs de wegen zijn ook leuk en lekker! Prima accomodatie!!

Gereisd Familie in juli 2008

Het is al weer een tijdje terug dat we er waren, maar wij

Harry, Thea en kids
25-2-2008

Het is al weer een tijdje terug dat we er waren, maar wij vinden de negatieve beoordelingen het park geen recht doen. We hebben genoten van een heerlijke vakantie. Er zijn prachtige zwembaden, schoon, goed onderhouden met volop ruimte er om heen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en je kunt wandelend naar het Adriatische zeestrand. Het restaurant was goed en in de omgeving is veel te doen mits je bereid bent om kilometers te maken. Negatief waren inderdaad de ontzettend kleine huisjes, de vele muggen (er werd veel met pesticiden gewerkt) en de vele kikkers. Het animatieteam was erg actief en buitengewoon vriendelijk. We hadden een heerlijke vakantie

Gereisd Familie in juli 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Mare Pineta in Casal Borsetti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Mare Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.