Casal Borsetti

Reviews over Casal Borsetti

klein dorp met marktdag

Spkk
    1-5-2014

klein dorp, prachtige stranden. kustweg is zeer slecht, vele kuilen en druk Veel strandventers, goedkope tassen en portemonnaies, wordt op strand gelegd en dan uitzoeken , vind ik fijner dan opdringen..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In Casal Borsetti en Marina Romea liggen een aantal leuke

Kitty
    19-7-2008

In Casal Borsetti en Marina Romea liggen een aantal leuke campings. Camping Marina Romea is waar ik ruim 20 zomervakanties heb doorgebracht en heeft nog altijd een goed, niet al te druk strand. Wie echter het uitgaansleven zoekt, zal zijn/haar heil elders moeten zoeken. Vanuit hier is het overigens een prima uitvalsbasis naar San Marino, Ravenna, Venetie etc.

Gereisd Anders in juli 2008

Leuk voor wie niet van massa toerisme houdt

Sylvia
    9-1-2008

Leuk voor wie niet van massa toerisme houdt. Ik vind het er eigenlijk super. Er is niks. Gewoon lekker lui aan het strand tussen de Italianen, die hier bijzonder vriendelijk zijn. Nadeel: Muggen, heel veel muggen. Gedurende de schemer wordt je echt aangevallen. Als het donker is wordt het iets minder. Ik ben hier 10 jaar geweest en dit is echt altijd in de zomer. Dus be prepared.

Gereisd Anders in Wed Jan 09 2008 21:00:35 GMT+0000 (UTC)
Casal Borsetti scoort een 1,9 uit 10, op basis van 20 reviews