Hotel La Meridiana

Laatste review

Vriendelijk maar ook minpunten

Cor Slaats,
29-10-2014

Wij verbleven in dit hotel tijdens een culturele groepsreis. Het hotel ligt iets buiten het stadje. De kamer is niet erg ruim, maar heeft voldoende bergruimte. De badkamer is niet erg bij de tijd wat inrichting betreft. Er is een klein balkon, echter niet voor twee personen. De maaltijden (ontbijt en diner) waren bescheiden en niet erg gevarieerd. De wifi faciliteit was gebrekkig. Tegenover de minpuntjes staat de vriendelijkheid van het personeel: die was uitzonderlijk goed.

Kenmerken

1 review over Hotel La Meridiana in het Nederlands

Vriendelijk maar ook minpunten

Cor Slaats
29-10-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Meridiana in Brisighella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Meridiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.