Vakantiehuis Casa del Porticato

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa del Porticato
9,5

63 reviews over Vakantiehuis Casa del Porticato in het Nederlands

Was weer een erg prettig verblijf

Marjan Huegen
31-8-2018

We hebben nu voor de 2e keer een week vakantie doorgebracht in dit fijne huis. Was weer net zo leuk als de eerste keer: alles is al gezegd in de vorige reviews. Een aanrader als je zowel rust wilt of de drukte wilt opzoeken. Pisa en Lucca geweest en naar de fashion outlet village in Fidenza (kleding gekocht). rest van de tijd in de hangmat op het terras met een boek en een wijntje. Het huis is zeer luxe zeker in vergelijking met de prijs die we hebben betaald. Wellicht komen we in de toekomst nog eens terug: er is nog genoeg te doen in de omgeving. Naar huis teruggekeerd met een auto vol lekkere dingen uit de omgeving.....

Heerlijk huis , mooie rustige omgeving

sylvia
30-8-2018

Casa del Porticato is een mooi, authentiek Italiaans huis . Zeer sfeervol ingericht en goed verzorgd van binnen en buiten. Het huis is van alle gemakken voorzien! Er zijn verschillende terrassen waar je in de zon of schaduw kan zitten om lekker te relaxen, te eten of van het uitzicht te genieten. De directe omgeving laat die van het Italiaanse leven zien. Kleine dorpjes, kastelen, mooie natuur en heerlijke eetgelegenheden. Wij hebben een heel fijne week gehad!

Alles wat op de site staat wordt in het echt nog overtroffen.

Het contact is persoonlijk en heel servicegericht.

Thuis met vakantie

Gerdien Claas
              1-7-2018

Thuiskomen op vakantie doen wij in dit roze geschilderde vakantiehuis dat we vanuit het dal bereiken via een smalle slingerweg. Liefde op het eerste gezicht, dit plaatje, omgeven door weelderig groen tuin en diverse riante terrassen, waar we eten, borrelen en van onze privacy genieten. Het huis heeft een ruime woonkamer, drie slaapkamers, een badkamer en een gigantische keuken, alles tot in de details bijzonder smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook de persoonlijke details - boeken, tijdschriften, CD’s en DVD’s - ademen de exquise smaak van de inrichters. De prachtige omgeving biedt gezellige plaatsjes met bars, eetgelegenheden, winkels en bezienswaardigheden. Dit stukje Emilia-Romagna is niet toeristisch en toont daarom zijn ware, vriendelijke aard. Casa del Porticato is een paradijsje op aarde. Wij bevelen dit gastvrije huis van harte aan, al moeten we melden dat zware verslaving dreigt. Je bent vast gewaarschuwd!

Toplocatie!

Corrie en Ton
              13-6-2018

Zeer smaakvol ingericht vakantiehuis met oog voor de kleinste details. Er zijn ruime en goed verzorgde slaapkamers met een uitstekende badkamer. In de praktisch ingerichte keuken die van alle gemakken is voorzien is het heerlijk toeven. Het thuisgevoel wordt versterkt door de smaakvol ingerichte woonkamer. Ook buiten op de fraai gesitueerde terrassen waar je uitstekend met meerdere mensen je ontbijt, lunch of diner kunt gebruiken, is goed nagedacht. Het nabij gelegen Borgo Val di Taro en het iets verder gelegen Parma zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Mooie authentieke pleinen en kerken, en verrassende winkels met typisch Italiaans design en fantastische restaurants met heel vriendelijke bediening.

L’aperitivo a casa de zogenoemde Italiaanse borrel, is voor ons een van de mooiste eettradities van Italië. Kortom een aanrader van de eerste orde.

Thuis komen in Italië!

Jan en Nicolien
              21-9-2017

Dit is geen gewoon vakantiehuis maar een THUIS. Behalve dat het huis van alle gemakken is voorzien, vinden we vooral de sfeer in het huis zo fantastisch. De overcomplete inrichting met alle persoonlijke extra's, zoals de boeken, films en tijdschriften, maakte onze vakantie perfect. De ligging van het huis is gunstig omdat je veel mogelijkheden hebt. We hebben gewandeld in een mega natuurgebied, de bekende steden Parma en Lucca bezocht maar ook het kleine authentieke stadje Pontremoli was meer dan leuk. En dan kwamen we thuis; drankje doen en de ene dag naar een lokaal restaurant voor een overheerlijke Italiaanse maaltijd en de andere dag, geïnspireerd door alle indrukken, thuis zelf koken in de ruime woonkeuken. Wij komen terug!

Deze plek is een absolute aanrader

Erna en Maarten
              19-8-2017

Erg ruim huis, voorzien van alle gemakken en heerlijk rustig gelegen. Goed verzorgd en schoon. Goede informatie vanuit de eigenaren en vriendelijke directe reactie op vragen. Mooie uitvalsbasis voor diverse trips (Lucca, Parma, Bologna, La Spezia), maar ook fijn om gewoon met een boek onder de boom te zitten.

Verschillende keren hertjes gezien vlakbij het huis.

Een heerlijk huis, prachtig gelegen.

Marleen & René
              27-7-2017

Alles wat op de site staat is waar. Leuk huis in een klein gehuchtje. Wil je erop uit dan ben je snel bij de snelweg om naar de meer toeristische plaatsen te gaan. Het huis heeft alle comfort die je je wensen kunt. Prachtige keuken, prima bedden, voldoende linnengoed, wifi en zelfs Nederlandse zenders!!! Van beide terrassen kun je heerlijk genieten van je rust.

Er is heel veel informatie aanwezig, perfect geordend en up to date.

Om nooit te vergeten .......

Annelies&Henk
              2-7-2017

Casa del Porticato is een huis voorzien van alle luxe zoals beschreven in de website van de eigenaren . Je hebt o.a.de beschikking over een volledig ingerichte keuken, zo'n keuken zouden wij thuis ook wel willen bezitten! Heerlijk ontbijten aan de grote tafel!Top! De 3 slaapkamers hebben heerlijke bedden, die zorgen voor een weldadige nachtrust na een fijne dag doorgebracht te hebben in de schitterende omgeving! Als de warmte het niet toelaat met de auto erop uit te trekken kun je genieten van het uitzicht op de terrassen voor- en achter het huis.

Het huis is erg schoon en de inrichting zeer compleet, wij hebben niets gemist en onze verwachting is volledig uitgekomen, het was een heerlijke vakantie!

Unieke accommodatie op een fantastische plek

Sebastian Clijsen
              1-7-2017

Casa del Porticato is prachtig gelegen op een idyllische heuvel in Emilia Romagna. Het huis is van alle wenselijke luxe voorzien, denk hierbij aan WiFi, een compleet uitgeruste keuken en badkamer en zelfs Nederlandse televisie.

Het huis is met veel smaak ingericht en zeer geschikt voor families met en zonder kinderen. Het service niveau is zeer hoog, vragen over het huis, de omgeving en zelfs restaurant advies wordt direct gegeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa del Porticato in Borgo Val di Taro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa del Porticato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.