Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

76 Reviews over Casa del Porticato

• 10Marianne en Frank04-08-2022

Het was geweldig.

Even een weekje ertussen uitgeweest in Casa del Porticato. Het huis is mooi ingericht met alles erop en eraan. Je komt er niks te kort, alles heel goed verzorgd. Voor en achter terras wat erg fijn is. Een mooie rustige omgeving. Verschillende steden bezocht en met de boot weggeweest naar Portovenere. Veel heerlijke restaurantjes bv. Mimosa waar je overheerlijke Pizza's en tiramisu kunt eten.

Dio en Raymond bedankt voor alles het was geweldig.

• 10John Schraven03-08-2022

Heerlijke Casa in een prachtige omgeving

Samen met vrienden in dit prachtige huis een heerlijke week gehad. Het huis ligt op een berg en is voorzien van alle gemakken en comfort. De (eet-)keuken is zeer ruim en nodigt uit tot uitgebreid koken en lang tafelen. Tenzij het natuurlijk mooi weer is, dan zijn er rondom het huis heerlijke terrassen. Het huis ligt in een natuurlijke omgeving en de rust omarmt je. We gaan zeker nog een keer terug naar dit heerlijke plekje.

• 10Sjanita30-07-2022

Alleen maar lof...!!!

Eerste keer in Casadelporticato en ondanks alle positieve reacties van andere, alle verwachtingen overtroffen. Prachtige plek met het mooiste uitzicht en alle vertrekken even smaakvol en met evenveel aandacht ingericht. Heerlijk geslapen op het beste matras en uitgebreid ontbeten in gezellige grote eetkeuken. Buiten op het mooie terras lekker gerelaxed en genoten van de prachtige natuur er omheen. Mooie steden met gezellige markten, en mooie kleine plaatsjes in de buurt om van daaruit te bezoeken. En genoeg heerlijke echte Italiaanse restaurantjes in de buurt. Heb genoten van elke minuut. Dank je Raymond en Dio.

• 10Ina Boerema24-08-2021

Prachtig huis, met uitzicht op de vallei

Heel goed ingericht huis, alles er op en er aan. Goed uitgeruste keuken, slaapkamers etc. Aan twee kanten terras, zodat je bijna altijd ergens goed buiten kan zitten. Je moet wel een auto hebben, want het dorp is beneden aan de berg. Maar met de auto heel goed te doen. Mooie omgeving, naast natuur ook mooie stadjes (Parma, Bologna en andere dorpen. Gastheren zijn zeer gastvrij en hebben veel info verzameld op hun website over uitstapjes, waar je kan zwemmen, evenementen en stadjes in de buurt etc.

• 10Sylvia en Wendy10-06-2019

Alles was fantastisch!!

Het was genieten in Casa del Porticato, een prachtig smaakvol ingericht huis, we voelden ons er meteen thuis, mooie spullen, serviezen, glazen, een compleet ingerichte keuken en een fijne badkamer met dikke handdoeken. De gastheren hebben ervoor gezorgd dat het je aan niets ontbreekt. Buiten was het ook heerlijk toeven op het royale terras met ligbedden en comfortabele stoelen. Genietend van het uitzicht met het geluid van de stromende rivier vlakbij, kom je hier helemaal tot rust. Op 6 km afstand ligt het stadje Borgo Val di Taro waar je alles vindt, winkels, supermarkten, cafés, restaurants en zelfs een markt. Een uurtje rijden en je bent in Parma, waar we hebben genoten van mooie winkels en lekker eten. Bij restaurant Mimosa (klein stukje rijden vanaf het huis) hebben we heerlijke pizza's en pasta's gegeten...ook een aanrader dus. Kortom, het was allemaal fantastisch!!

• 9Bram05-06-2019

Charmant en fijn.

Charmant huis gelegen in een klein en authentiek Italiaans dorpje. Veel leuke uitstapjes mogelijk. In en om het dorp prachtige natuur en prachtige kerkhoven. leuke restaurants en de steden o.a. Parma, Bologna en La Spezia in de nabijheid. het huis en de tuin zijn gezellig en met gevoel ingericht.

Dio, x, 11-06-2019

Hallo Bram, dank voor de mooie review. In Italie noemen we de 5 huizen waarvan Casa del Porticato toe behoort geen dorpje, maar een borgo, zoals die veel in Italie voorkomen. De borgo waartoe ons huis behoort heeft 2 permanent bewoonde huizen de rest is onbewoond of een vakantiehuis. Je benoemt de vele kerkhoven, maar ons is alleen het kleine kerkhof van Pontolo in de buurt van ons huis bekend. Excuus voor deze toevoeging onzerzijds: we hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

• 10Anne Schoehuijs04-06-2019

Comfort, rust en ruimte!

We hebben een aantal heerlijke dagen gehad in Casa del Porticato. Een fijn comfortabel huis, met goede bedden (dat vind je niet vaak) en wat ook nog eens met smaak is ingericht. Het is hier echt genieten in de heuvels bij Borgo ;-)

• 9D Blancke20-05-2019

Luxe volledige inrichting en prachtige ligging.

Dit is een prachtig huis om tot rust te komen, in een oogverblinded gebied, centraal gelegen ten opzichte van de Italiaanse Riviera maar ook Toscane en grote steden als Bologna, Firenze en Parma. Wanneer men van touren houdt zijn de prachtige routes naar deze plaatsen aan te raden ipv de tolwegen. Het huis zelf is zeer volledig en de communicatie met de eigenaren is meer dan optimaal. De informatie over alles wat met een vakantie hier te maken heeft is volledig en uitgebreid vooraf gecommuniceerd. In de buurt zijn supermarkten, winkels en leuke restaurantjes. Het is een dun bevolkt gebied dus hier wordt je zeker niet platgelopen door touristen. Niet anders te concluderen dan een echte aanrader.

• 10Marjan Huegen31-08-2018

Was weer een erg prettig verblijf

We hebben nu voor de 2e keer een week vakantie doorgebracht in dit fijne huis. Was weer net zo leuk als de eerste keer: alles is al gezegd in de vorige reviews. Een aanrader als je zowel rust wilt of de drukte wilt opzoeken. Pisa en Lucca geweest en naar de fashion outlet village in Fidenza (kleding gekocht). rest van de tijd in de hangmat op het terras met een boek en een wijntje. Het huis is zeer luxe zeker in vergelijking met de prijs die we hebben betaald. Wellicht komen we in de toekomst nog eens terug: er is nog genoeg te doen in de omgeving. Naar huis teruggekeerd met een auto vol lekkere dingen uit de omgeving.....

• 10Sylvia en Pim20-08-2018

Een heerlijk huis, mooie omgeving en lekker rustig

Casa del Porticato is een mooi, authentiek Italiaans huis. Zeer sfeervol ingericht en goed verzorgd van binnen en buiten. Het huis is van alle gemakken voorzien! Er zijn verschillende terrassen waar je in de zon of schaduw kan zitten om lekker te relaxen, te eten of van het uitzicht te genieten. Omringt door volstrekte stilte op het geluid van een kabbelende rivier na. Als je hier niet tot rust komt , lukt dat nergens. De directe omgeving laat die van het Italiaanse leven zien. Kleine dorpjes, kastelen en de mooie natuur , maar ook zijn er heerlijke eetgelegenheden. Wij hebben vooraf goede informatie van de eigenaren gekregen over, in en om het huis, de omgeving etc. Uitstapjes kan je maken zowel dichtbij als naar meer de toeristische gebieden. Wij hebben een heerlijke week gehad!

Vakantiehuis Casa del Porticato info

• CafeNiet beschikbaar