Hotel Zanhotel Regina

4 reviews over Hotel Zanhotel Regina in het Nederlands

Prima hotel

Linda
27-1-2013

Perfecte ligging. Als je het hotel uitloopt aan de linkerkant begint het centrum met een lange mooie winkelstraat. Loop je deze straat uit dan kom je midden in het centrum.

Kamer zag er prima uit. We hadden een drie persoonskamer maar kregen een ruime kamer met 4 bedden.

Vriendelijk personeel bij receptie. Voor dit geld een prima hotel met een perfecte ligging. We zijn er een weekend geweest maar eigelijk was het te kort om alle leuke winkelstraatjes te kunnen bezoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Aanrader

Pascal
2-4-2011

Wij zijn een weekendje geweest. Perfecte uitvalsbasis voor centrum.

Vond het op vallendgoedkoop, terwijl het een prima hotel is.

Gereisd met partner in maart 2011

Wat een leuk hotel

Charles Peters
21-11-2010

Leuk hotel naast het bekende Piazza VIII Agusto plein, waar op vrijdag en zaterdag een grote (kleding)markt wordt gehouden. Erg leuk! Kamer was goed, 2 tweepersoonsbedden die je tegen elkaar kon schuiven. Goede badkamer. Nadeel: de verwarming ging niet uit dus het was altijd erg warm op de kamer (en nog erger op de badkamer). Gelukkig konden de ramen helemaal open. Vriendelijke receptie, bij vertrek konden we de hele dag de koffers daar laten staan. Lekker ontbijt.

Al met al een erg leuk hotel met een perfecte ligging!

Gereisd met partner in oktober 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Zanhotel Regina voor je op een rij gezet:

Goed hotel op prachtige lokatie

Arjan & Judith
26-10-2009

Goed hotel met nette, wat kleine kamer. Redelijk ontbijt en goede service. Alleen erg warm in het hotel. De lokatie is echt fantastisch. Midden in het centrum aan een prachtige straat op loopafstand van alle mooie bezichtigingen.

Gereisd met partner in oktober 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Zanhotel Regina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zanhotel Regina in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zanhotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.