Hotel Suite Elite

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Suite Elite

• 9Joke01-05-2016

Fijn onderkomen

Goede kamers, heerlijke bedden, bushalte voor de deur. Enorm uitgebreid ontbijt met heerlijke zoete en hartige etenswaren en verse cappuccino. Bij gebruik van suite met keukenblok moet je apart betalen indien je deze stroom gebruikt.

Gereisd met partner in september 2015

• 8kboeijink25-09-2014

prima hotel

receptie aardig en behulpzaam.ontbijt goed en uitgebreid. vers fruit,zoete broodjes,ei,yoghurt,verse koffie.kamer is wat krap maar bed prima,lang genoeg,ijskastje erin.badkamer netjes.aan de achterkant lekker rustig.ligging iets buiten het centrum wel goed beloopbaar,bus stopt er vlak voor.en ontbijten kan ook buiten

Gereisd met partner in juni 2014

• 7jij_buijs11-08-2013

Prima plek

Suite hotel Elite is een prima hotel voor een bezoek aan Bologna. Het hotel is gelegen op korte afstand van het centrum en het centrum is prima per bus te bereiken. Het is een nette buurt waar het hotel is gelegen. Het personeel is klantvriendelijk. De kamers (onze kamer 215) zien er goed en schoon uit. Nette badkamer voorzien van douche, bidet, wastafel en toilet . Het hotel heeft geen restaurant. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt. Men kan buiten op het terras ontbijten en ook binnen is er voldoende plaats. Aangezien wij een late vlucht naar NL. hadden hebben wij voor een redelijke prijs onze kamer kunnen aanhouden tot 18:00 uur.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Barbara20-07-2013

In orde!

Dit hotel is mooi en verzorgd. Kamers zijn groot genoeg, airco op de kamer (heel handig!). Ontbijt was dik in orde, veel keuze (wel alle dagen hetzelfde) Dicht bij de stad en bij de luchthaven. Taxi = ongeveer 12 euro (luchthaven - hotel) ; bus evenduur. Je kan de bus naar het centrum nemen, maar te voet is het ook wel de moeite waard en goed te doen! Wifi signaal was niet altijd even sterk..

Gereisd met partner in juli 2013

• 9M. Hendrikx26-11-2012

Geweldig hotel!

Een super hotel. We waren met z'n drieën en hadden een zeer ruime hoekkamer op de 6e verdieping met een groot balkon. Van de zitbank was een 2 persoons bed gemaakt. Een dubbele badkamer met een douche en een bad. en nog een klein keukentje. Een geweldig ontbijt met alles er op en er aan. Lekkere cappuccino. Met de bus, maar ook te voet is het centrum goed bereikbaar. We hebben het prima naar onze zin gehad.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Jan5207-03-2012

Comfortabel hotel dichtbij centrum

Ligt aan hoofdweg naar centrum op 2 km afstand. Bus dichtbij, rijdt frequent (ook 's avonds) naar centrum en station.

Kmrs verschillen van afm., faciliteiten en prijs. Wij hadden kmr 216, met kmr 215 deel van een apartement. Beide komen uit op een afsluitbare gang met keuken app. Alle deuren elektronisch afsluitbaar.

Meubels, bedden, matrassen goed. Mooie badkmr met douche. Meer dan genoeg handdoeken, dagelijks schoon (zelfs als je ze op de rail hangt).

Gratis internet in ruimte met verkoopautomaten. Je kunt 1 van 2 hotelcomp. gebruiken of eigen laptop). Signaal in kmr 216 zwak, maar bruikbaar (NB hotel geeft alleen internet in publieke ruimte aan).

Ontbijt erg goed en uitgebreid met échte Italiaanse koffie (espresso machine). Jammer: plastic bekers voor div. vructhensappen . Niets voor 4* hotel.

Geen bar (verkoopautomaten) en restaurant voor lunch/diner.

Lobby met makkelijke stoelen ontbreekt, of je moet de vrij kleine ruimte bij de verkoopautomaten als zodanig beschouwen.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7jobo28-10-2011

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn hier 3 dagen geweest. Beste is om vanaf het vliegveld een taxi te nemen € 13,00 per rit. De Airport BLQ bus is relatief duurder € 6,00 pp per rit. Vanuit het hotel loop je binnen 20 minuten naar het centrum. Je kan ook de bus pakken . Lijn 13 of 19. Halte in nabijheid hotel. Werkt met een soort strippenkaart, die je kan kopen bij de Tabacco naast het hotel. 10 ritten kosten € 11.00 Hotel personeel was vriendelijk en correct. Bij onze kamer was het houten rolgordijn voor de balkondeur defect. Konden het balkon niet op. Dit werd met een tijdelijke oplossing gerepareerd. Standaard kamers zijn klein te noemen, maar goed uitgerust met o.a. kluis en koelkast. Helaas moesten wij 's ochtends 10 minuten wachten totdat er een tafel vrij kwam om te ontbijten. Na 10.00 uur was het een stuk rustiger in de ontbijtzaal. Ontbijt was goed. Verse koffie en capuchino

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

2 tips over Hotel Suite Elite

• Jan52, 07-03-2012

Kamers aan de achterzijde. Aan de voorkant loopt een drukke straat (alhoewel de ramen dubbelglas hebben).

• jobo, 28-10-2011

Haal bij het tourisme bureau om wandelplattegrond. Veel musea en kerken zijn tussen 13.00 en 15.00 uur gesloten

0 vragen over Hotel Suite Elite

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen