Hotel Savoia Regency

8 reviews over Hotel Savoia Regency in het Nederlands

Fijn hotel !

jan.de.bondt1
28-7-2014

Dit hotel is dik ok ! Zeer goed personeel die je altijd vriendelijk willen helpen, nette kamers...niet te groot maar goed ! Ook is er een klein zwembad dat voor verfrissing zorgt na een warme dag in de stad. Ontbijt is ok ...maar een warm eitje is wel een optie ! Verder ligt dit hotel even buiten de stad...maar met de bus ben je op 15 minuten daar ! en om de 5 minuten is er een bus...dus geen probleem. Het restaurant van dit hotel is dik in orde ...lekker en niet super duur ! Wel zijn er bijna elke dag congressen aan de gang en heb je vaak 's avonds gasten van buiten het hotel die een feest geven of een poolparty ...dat kan wel even storen...maar bon...dat viel nog wel mee !

Kortom een fijn hotel dat prijs kwaliteit dik in orde is ! Een fijn hotel om van daaruit de knappe streek te verkennen !

Mooi hotel, aanrader!

Kelly
17-3-2014

Mooi hotel! 1 nacht in een gewone kamer en een nacht in een white suite. Rechts bovenin het hotel. Een soort penthouse met grote kamer, slaapkamer, grote douche en bad. Met als topper een jacuzzi op het balkon met een fantastisch uitzicht.

Eten was erg goed, glutenvrij was goed geregeld. Zwembad prima en de afstand naar het centrum van Bologna was ook prima.

Uitstekend hotel

Patrick
12-8-2013

Hotel gebruikt als overnachtingsplek naar het zuiden van Italië. Nadeel is dat als je op vrijdag of zaterdagmiddag wilt aankomen je in de mega-drukt van Bologna op de ringweg terecht komt. Wij kwamen rond 16.30 uur aan op de ring (nog 6 km rijden) en hebben daar 2,5 uur over gedaan. Schijnt normaal te zijn.... Mooi zwembad, goed restaurant en mooi zwembad.

Grote ruime kamers, schoon.

Vakanties.nl

Veel luxe voor zeer redelijke prijs

Lia
27-6-2011

Mooi hotel buiten het centrum in zakendistrict rond de beurs van Bologna. Grote, goed ingerichte kamers. Mooi zwembad met buitenbar en loungebanken. Prima restaurant. In het weekend mooie aanbiedingen. Goed overnachtingshotel voor onderweg maar ook heel geschikt voor een stedentrip.

Erg goed slapen en eten

Fam. Brusik
25-8-2010

Hier een weekend tijdens de races (imola) verbleven. Goed gelegen tov snelweg, circuit en entree naar binnenstad Bologna. Ruime kamers en erg goed ontbijt met ruime keuze verse sappen en echte italiaanse espresso. Prijzen zijn in de weekenden gunstig omdat er dan weinig zakenmensen in checken.

2008

top hotel

yvonne en nol hermans
12-8-2008

super hotel!!!!!!! zeer vriendelijk personeel,mooie kamers, ook erg schoon ,heel goed restaurant,mooi zwembad, kortom perfect!!!!!!!

Tophotel richting Zuid-Italie

Rita & Sieto
12-8-2008

Wij hebben dit hotel als 'stop-over' hotel gekozen richting Toscane. Het beschikt over een heerlijk buitenzwembad met ligbedden en een paar grote FatBoy-kussens. De kamers zijn smaakvol ingericht, en het ontbijt was super en uitgebreid (mits je van zoetigheden, vers fruit houdt). Zelfs glutenvrije crackers. Verder perfect gelegen langs de snelweg, waar je niets van merkte.

Schitterend hotel

M.
9-8-2008

Prachtig hotel, mooie kamers en goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar t.o.v. het centrum, bus stopt om de hoek en in een kwartier ben je in Bologna.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoia Regency in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoia Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.