Hotel Savhotel

KinderhotelWeer vandaag8°4°
Hotel Savhotel

6 reviews over Hotel Savhotel in het Nederlands

Verbleven 19 nachten en genoten van gastvrijheid, service en rust. Hotel ligt in een woonwijk en naast kantoren centrum 'Fiera'. Iedere morgen genoten van Italiaans ontbijt, versgemaakte Cappucino en vriendelijke ontbijtmedewerk(st)ers. Hotelkamer normale afmeting, raam kan open, goed en schoon sanitair (douchen in bad). Airco werkt goed en van buren hadden we geen last (isolatie wand). Op het dak was een terras en een kleine gym (gratis water). Overdag is in de koffiebar een koffiemachine (gratis) en koelkast met toetjes en sap (gratis). Supermarkt / pinmachine op 200 meter afstand.Kosten taxi vanaf vliegveld €20.

Gereisd met partner in juli 2015

Het Savhotel is een mooi hotel met goede voorzieningen. Het ligt weliswaar 15 minuten lopen van het centrum, maar na de drukte is het heerlijk rustig bijkomen van een fantastische en levendige stad. Prijs - kwaliteit verhouding is erg goed. Voor Italiaanse begrippen overigens een geweldig ontbijtbuffet. De receptiemedewerkers waren erg behulpzaam. Vraag hen zeker om een restaurant-tip!

Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig!

Charles
30-8-2011

In 1 woord: Geweldig! Wat een goed hotel, de ligging was wat minder, in de zakenwijk van Bologna (het is dan ook een zakenhotel) maar dat was van de voren bekend. Mijn partner en ik konden voor slechts 120 verblijven in het Savhotel voor twee nachten, omdat het laagseizoen was voor de zakenwereld. Er zijn (beperkt) gratis fietsen te leen, en als er iets mis was met de fietsen kwam er meteen iemand helpen. De kamers zijn goed schoon en zeer stijlvol ingericht (net als het hele hotel), en ruim zat voor twee. Tussen bepaalde tijden zijn er gratis non-alcoholische drankjes verkrijgbaar. Het ontbijt was ook geweldig! Heel uitgebreid en vers. Als er ook maar één klein probleempje is staat het personeel voor je klaar, petje af! Gratis internet en printer in de lobby. Nou, petje af voor het Savhotel!

Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig hotel.

Renske van den Berg
3-6-2011

Hotel met sfeer, je voelt je er direct welkom. Zeer net en geintresseerd personeel. Prima ontbijt en restaurant. Lekker vrij en tegelijk heel netjes.

Gereisd met partner in mei 2011

modern rustig gelegen hotel

Esther
17-5-2010

Het savhotel is een nieuw hotel rustig gelegen, op loopafstand van centrum,

makkelijk te bereiken met de bus vanaf het centraal station, nr. 25 of met

de auto vanaf de snelweg.

Mooie moderne kamers en lekker ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2010
2007

Dit nieuwe hotel ligt dichtbij het zakencentrum van Bologna, en niet in een van de mooiste wijken. Je moet goed zoeken om het te vinden en het uitzicht is niet direct om over naar huis te schrijven (voornamelijk nieuwbouw in aanbouw, als je de gordijnen van de kamer openlaat worden deze door de schoonmaakploeg dan ook weer tactisch dichtgeschoven), maar het hotel zelf maakt veel goed. Mooie en stijlvolle kamers, met goede bedden en een design badkamer, waarbij aan alles is gedacht. Zelfs als je je tandenborstel mocht vergeten, ligt er een noodexemplaar op je te wachten. Lekker ontbijt met voldoende keuze en het hotelpersoneel is vriendelijk en biedt een goede service. Prima hotel voor zakenlieden of toeristen, ook voor wie geen auto heeft is het centrum binnen 10 minuten te bereiken met de bus, de dichtsbijzijnde bushalte ligt op 5 min. lopen van het hotel.

Gereisd anders in juni 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Savhotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savhotel in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.