Hotel Nuovo Hotel del Porto

Hotel Nuovo Hotel del Porto
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Nuovo Hotel del Porto voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Nuovo Hotel del Porto in het Nederlands

Goed hotel op een centrale locatie.

Mirjam
26-10-2017

Dit hotel ligt dichtbij de binnenstad en op loopafstand van het centraal station. Handig als je nog andere plaatsen wilt gaan bezoeken. Ook kun je vlakbij het hotel uitstappen uit de bus die van het vliegveld komt. Wij hadden een grote kamer in een bijgebouw van het hotel. De kamer is schoon, heeft een koelkast en een waterkoker. De grote badkamer had een hele kleine douchecabine wat een beetje raar was want er is plaats genoeg voor een grotere. De wifi werkt prima. Omdat de kamer op de beganegrond ligt aan de straatkant hoor je wel steeds de geluiden van de straat. Persoonlijk vond ik dit niet vervelend, je bent tenslotte in de grote stad. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Jammer was dat we twee keer na 9 uur kwamen eten en de broodjes al op waren. Deze werden ook niet meer aangevuld. De ontbijtruimte is niet erg gezellig en aan de kleine kant.

Zeer aan te bevelen hotel!

Edwin Werner
17-7-2014

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad in dit hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en meer dan prima kamers en ontbijt. De ligging is ook goed; het station en het centrum zijn snel binnen loopafstand te bereiken. De prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed. Een absolute aanrader!

Prima hotel, op loopafstand van het centrum

Jan Silvertand
22-5-2013

Ik verwacht niet meer van een hotel, dan wat ik hier aantrof.

De omgeving is heel sober; maar na 150 meter lopen zit je in een lekkere Italiaans sfeer. De supermarkt om de hoek is ook heel handig.

Personeel is heel behulpzaam. Kamers worden elke dag gepoetst en ook elke dag schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuovo Hotel del Porto in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuovo Hotel del Porto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.