Hotel Nuovo Hotel del Porto

Italië, Emilia Romagna, Bologna

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nuovo Hotel del Porto voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Nuovo Hotel del Porto

• 7Paul30-01-2019

Service OK, maar neem wel oordoppen mee

Kamers zijn niet klein, en niet groot, badkamer is voorzien van de ge-eigende faciliteiten, schoon en dagelijks voorzien van een verse handdoek. Ontbijt is heel redelijk. Locatie is strategisch wanneer je met het openbaar vervoer komt: vlak bij het station en nog veel dichter bij de bushalte van de Airportbus. Verder is er plenty horeca te vinden in de buurt en is het centrum nabij. Maar wat zijn de kamers gehorig! Gesprekken op normale toon in de naastgelegen kamer zijn woordelijk te verstaan. Dat is een groot minpunt.

• 2017
    8Mirjam26-10-2017

Goed hotel op een centrale locatie.

Dit hotel ligt dichtbij de binnenstad en op loopafstand van het centraal station. Handig als je nog andere plaatsen wilt gaan bezoeken. Ook kun je vlakbij het hotel uitstappen uit de bus die van het vliegveld komt. Wij hadden een grote kamer in een bijgebouw van het hotel. De kamer is schoon, heeft een koelkast en een waterkoker. De grote badkamer had een hele kleine douchecabine wat een beetje raar was want er is plaats genoeg voor een grotere. De wifi werkt prima. Omdat de kamer op de beganegrond ligt aan de straatkant hoor je wel steeds de geluiden van de straat. Persoonlijk vond ik dit niet vervelend, je bent tenslotte in de grote stad. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Jammer was dat we twee keer na 9 uur kwamen eten en de broodjes al op waren. Deze werden ook niet meer aangevuld. De ontbijtruimte is niet erg gezellig en aan de kleine kant.

• Oude reviews

9Edwin Werner17-07-2014

Zeer aan te bevelen hotel!

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad in dit hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en meer dan prima kamers en ontbijt. De ligging is ook goed; het station en het centrum zijn snel binnen loopafstand te bereiken. De prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed. Een absolute aanrader!

• 8Jan Silvertand22-05-2013

Prima hotel, op loopafstand van het centrum

Ik verwacht niet meer van een hotel, dan wat ik hier aantrof. De omgeving is heel sober; maar na 150 meter lopen zit je in een lekkere Italiaans sfeer. De supermarkt om de hoek is ook heel handig. Personeel is heel behulpzaam. Kamers worden elke dag gepoetst en ook elke dag schone handdoeken.

1 tip over Hotel Nuovo Hotel del Porto

• Jan Silvertand, 22-05-2013

Eten en drinken in de stad is steeds heel goed geweest. Maar loop echt geen Chinees restaurant in. Een bezienswaardigheid is het stadje Dozza; met de bus bereikbaar.

0 vragen over Hotel Nuovo Hotel del Porto

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats