Hotel NH Bologna de la Gare

Italië, Emilia Romagna, Bologna

8.3Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bologna de la Gare voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel NH Bologna de la Gare

• 9Peter van Raaij27-09-2015

Zeer goed

Prima hotel op 300 meter van het centraal station en aan begin van een lange winkelstraat naar het midden van het centrum. Ruime kamer. Aan de achterkant zeer rustig. Uitstekend ontbijt.

Alleenreizend

• 7Jelske04-01-2010

een 7

hotel ligt een het begin van het centrum, de loop naar het centrum is langs winkels en restaurants, dus prima. Tussen kerst en oud en nieuw lag er een ijsbaan met wat stalletjes naast het hotel. Van het personeel moet je geen kennis verwachten, en stelt ietwat domme vragen. Win je info dus vooraf danwel elders in. Ontbijt erg goed, en groot assortiment, groter dan de meeste NH hotels. Geen parkeergelegenheid. Tegenover het hotel betaald parkeren, waar je tot 20u betaald. Reken hier op 20 euro per dag. Overigens krijg je standaard een oude kamer die je kunt upgraden voor 10 euro per dag naar een geronoveerde kamer. Kamers zijn krap.

• 9Ran11-06-2009

Zeer goed

Dit hotel is onderdeel van de NH keten. De ligging is geweldig, nabij het centraal station en daarmee aan de rand van het centrum. De kamer was ruim en netjes, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een kinderbedje was gratis beschikbaar. Het is niet het goedkoopste hotel, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Parkeren was mogelijk in een garage tegenover het hotel (€18/dag). Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van goede kwaliteit.

Met jonge kinderen

• 8a jansen13-01-2006

2 eenpersoonkamers geboekt prive. Dit was goedkoper dan bij italiatour. Prachtige nieuwe kaner met luxe badkamer. Het ontbijt was uitstekend, er kon zelfs cappucino besteld worden. Kom hier zeker nog eens terug.

Anders

0 tips over Hotel NH Bologna de la Gare

0 vragen over Hotel NH Bologna de la Gare

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen