Hotel Mercure Bologna Centro

Hotel Mercure Bologna Centrostersterster

6.5Voldoende

Italië, Emilia Romagna, Bologna

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Bologna Centro voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Mercure Bologna Centro

• 2018
    6Herma31-05-2018

Goede locatie, slechte airco, gedateerd

Prima zakenhotel maar geen 4 sterren waard. Het interieur heeft zijn beste tijd gehad. De badkamer zag er oud uit en ( het ergste) de airco deed het bijna niet. Het personeel was wel erg vriendelijk en wij mochten van kamer wisselen, maar dat hielp niet. Ook daar kwam bijna geen koele lucht uit de airco. Ik zou er in de zomer als het echt warm is niet willen slapen. De locatie was wel top !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Esther17-05-2010

keurig centraal gelegen hotel

Het hotel is gelegen recht tegenover het treinstation van Bologna, waar de bus ook stopt die naar de luchthaven gaat, we hebben geen geluidsoverlast hiervan gehad op de kamer.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Jim25-10-2009

tevreden

Mooi hotel. tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in januari 2009

• 8GJ25-07-2009

Een zeer goed hotel midden in Bologna

Het hotel is lekker centraal gelegen midden in Bologna, de winkelstraten zijn allemaal binnen loopafstand. De Tuin van het hotel is een ware rustoase waar het 's avonds echt fijn toeven is.

Een nadeel is de parkeergelegenheid, het hotel ligt direct aan een zeer drukke straat waar zelfs gewoon stoppen al gevaar oplevert. Om de hoek ligt een parkeerplaats die onbewaakt is , voor degenen die hun auto echter lief hebben is alleen de particuliere parkeergarage die onder het hotel ligt geschikt. Prijzig maar tenminste veilig.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Sandra11-05-2009

Prima hotel in het centrum

Hotel had mooie ruime kamers die goed schoon waren en voor een goede prijs. Wel wat gehorig, maar niet dat je de buren echt kon verstaan. Wij zaten aan de achterkant waardoor we uitzicht op de tuin hadden. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus ik kan niet beoordelen hoe dat is. Tegenover het hotel ligt het treinstation. Van daaruit makkelijk met de bus naar het vliegveld. Als je het hotel uitloopt kom je meteen in een grote winkelstraat (Indipendenza) die uitkomt op Piazza Maggiore. Alles is op loopafstand te doen vanuit dit hotel. De stad is erg mooi, gezellig en er hangt een goede, relaxte sfeer. Er is veel leven op straat en doordat de hele stad voorzien is van arcadebogen loop je toch redelijk koel ondanks de warmte. Een aanrader dus!

Gereisd met partner in mei 2009

0 tips over Hotel Mercure Bologna Centro

0 vragen over Hotel Mercure Bologna Centro

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages