Hotel Grand Hotel Elite

Hotel Grand Hotel Elitesterstersterster

7.7Goed

Italië, Emilia Romagna, Bologna

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Elite voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Grand Hotel Elite

• 8seip21-09-2014

Prima hotel, ook voor verblijf met een gezin

Vriendelijke staf. Ruime kamer met balkon. Babybedje beschikbaar. Goed ontbijt. Hotel ligt net buiten het centrum. Gemakkelijk te bereiken met de bus vanaf het vliegveld van bologna.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 7pvelzen14-06-2014

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Ligt weliswaar buiten het centrum maar wel op loopafstand, en veel winkels in de buurt, je kunt overal eten. Het heeft een eigen afgesloten garage dus je auto staat veilig. De kamers zjn erg ruim, het is er schoon, badkamer prima op orde, bedden ok en het eten is ook goed verzorgd. De inrichting is een tikkeltje ouderwets en komt daardoor wat donker over, maar voor een of twee nachten zouden we dit hotel zeker aanraden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 7macartman13-08-2012

Prima hotel

Dit is een prima hotel in Bologna, goede kwaliteit. Goede slaapkamer, badkamer is zeer goed. Er is weinig tot geen sfeer, ik raad het aan als een doorreis hotel.

Het is niet midden in het centrum, 20 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8albert30-09-2011

Fijn hotel, niet in centrum

Prijsje gewonnen bij KLM en dit hotel toegewezen gekregen. Hotel is prima maar wel buiten het centrum; lopen naar centrum ruim 20 minuten, met bus kan ook. Voor stedentrip zou ik een ander hotel hebben gekozen.

Gereisd met partner in april 2011

• 6Frank23-08-2011

Redelijk hotel met ruime kamers

Gedateerd hotel, ruime kamers, mindere buurt. Voor één overnachting gebruikt. Ontbijt redelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8jilkejansen05-05-2011

Zeer tevreden

Vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken, wij hebben de taxi genomen en dat kostte ons minder (10,50) dan wanneer we de speciale bus (6,00 pp) hadden genomen die ook beschikbaar was. In 20 minuten loop je naar het centrum (Piazza Maggiore) of je pakt de bus en dan ben je er in 5 minuutjes. Bushalte zo'n beetje voor de ingang van het hotel. Het ontbijt is zeer uitgebreid, maar wel echt Italiaans, dus je hoeft geen croissantjes te verwachten bijvoorbeeld. Wel zaken als mozzarella met tomaat, omelet, gebakjes en natuurlijk verschillende soorten koffie. Wij hadden een simpele kamer, maar zelfs die was al ruim. Er stond zelfs een bank, wat erg fijn is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Binnen een uur ben je met de trein in Florence, ook een aanrader dus.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Annie22-04-2011

prima en netjes

Prima hotel. Alles keurig, goed schoongemaakt, mooi uitzicht. Goede en snelle busverbinding naar centrum.

Alleen gereisd in april 2011

• 9bert26-07-2010

Goed en mooi hotel met fraaie kamers.

Wij zijn hier 1 nacht geweest en hebben een goede indruk van dit hotel. Zeer fraaie kamer met aparte, ruime en complete badkamer. Ligging t.o.v. het centrum is wat groot maar met een taxi (Nog geen 10,00€) goed te doen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Anne-Marietje 14-01-2010

Vergane glorie

Zelden zo'n enorme kamer gehad voor zo'n bedrag. De kamer was echt enorm qua afmeting. Wel is de inrichting erg gedateerd. Het heeft op het eerste gezicht de uitstraling van een luxe hotel, maar als je beter kijkt zie je dat het allemaal z'n beste tijd heeft gehad. Je betaalt natuurlijk ook niet de hoofdprijs dus vind ik de prijs/kwaliteit verhouding nog niet zo gek. Ontbijt was prima, maar ook hier hetzelfde verhaal. Foute glimmende roze jaren tachting kleedjes ;-)

Gereisd met partner in september 2009

• 8Mienie15-05-2009

waar voor je geld!

Elite is een groot 4-sterrenhotel, de eerste indruk is wat gedateerd, maar de kamers zijn super ruim. En dan de prijs, echt een lachertje. Het ligt wel wat buiten het centrum, maar met de bus sta je binnen een kwartiertje in het centrum. Al met al bevelen wij dit hotel van harte aan!

Gereisd met partner in mei 2009

2 tips over Hotel Grand Hotel Elite

• Paul van Velzen, 16-06-2014

Je kunt ook met de bus naar de stad, je hoeft dus niet te lopen. Bushalte op 100 meter en kaartjes bij de krantenboer

• Paul van Velzen, 16-06-2014

Verwar dit hotel niet met Hotel Suite Elite dat er vlak naast zit. Het zal wel van dezelfde eigenaar zijn maar beide hotels zijn strikt gescheiden en hebben ook aparte garages

0 vragen over Hotel Grand Hotel Elite

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats