Hotel Fiera

ItaliëEmilia RomagnaBologna

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fiera voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Fiera

• 8chris07-09-2015

Onverwachte verrassing

We kwamen achter het hotel terecht en schrokken van het gebouw. Bij de voorkant werd het beter en binnen bleken de kamers ruim, hadden we een mooi balkon, hebben we zelden zo'n mooie douche gehad (met massagestralen) en bleek het ontbijt weliswaar erg zoet, maar ook erg uitgebreid. Voor stadscentrum: rijdt met de auto de straat naar het centrum uit (rechtdoor tot je niet meer kunt, dan even naar rechts, dan links), volg de borden naar P-garage 7 augustus en loop na 200 m het stadscentrum in. Prima prijs/kwaliteit.

• 8Rob05-08-2012

Goed hotel voor korte stedentrip

Tijdens een rondreis door Italie heb ik hier één nacht geslapen. Vanaf de luchthaven ben je per taxi in 10 minuten bij het hotel. Het hotel ligt langs een drukke weg, maar daar heb je geen last van. Wel een keer wakker geworden van een goederentrein.

Met bus 25 (halte Casoni: 5 minuten lopen) ben je in 10 minuten bij het centraal station van Bologna.

De kamer en badkamer zijn netjes en schoon.

Het ontbijt was prima voor Italiaanse begrippen. Geen kaas of worst, wel veel soorten cake en croissantjes, naast witte broodjes.

Het personeel was bij het inchecken wat kort af, maar verder was het prima. Een erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hotel Fiera info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij