Hotel Express by Holiday Inn Bologna Fiera

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Bologna Fiera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Express by Holiday Inn Bologna Fiera in het Nederlands

Prima voor één nacht

Afke
1-10-2016

We hebben dit hotel geboekt omdat we 's avonds aankwamen op Bologna Airport (BLQ). We zijn hier 1 nacht verbleven om de volgende ochtend door de rijden naar de camping die we hadden geboekt. Prima ligging ten opzichte van het vliegveld. De familiekamer was ook oké, wel wat krapjes.

Badkamer was een beetje smoezelig, maar verder was het wel schoon. Het ontbijt was ook vrij uitgebreid en zat bij ons bij de prijs in.

Kortom: aan te bevelen voor één nacht, niet voor een langer verblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Bologna Fiera in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Bologna Fiera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.