Hotel Cosmopolitan Bologna

Hotel Cosmopolitan Bolognasterstersterster

8.7Fantastisch

Italië, Emilia Romagna, Bologna

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cosmopolitan Bologna voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Cosmopolitan Bologna

• 2018
    9Johanna Buijks16-11-2018

Meer dan prima hotel!

Hotel is gelegen op ongeveer 7km van het centrum waar je met de taxi heenkunt. Vlakbij het hotel is een winkelcentrumpje met allerlei winkels, supermarkten en restaurantjes. Hotel is keurig, netjes. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Op de kamer is een ‘Handy’ aanwezig, een telefoon waarin je allerlei tips kan vinden over Bologna en omgeving. Deze kan je ook meenemen wanneer je weggaat. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt voor ieder wat wilt. Prima hotel, aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

8.06-01-2014

Het is ons goed bevallen!

Direct voor de ingang zijn er uitnodigende zitplaatsen voor rokers en mensen die niet bang zijn van de kou. Heldere lobby, veel glas in het hele hotel. Vriendelijke check-in. De kamers zijn niet erg groot, maar modern/elegant ingericht. Kluisje, minibar, waterkoker met thee- en koffiezakjes zijn er beschikbaar. Ook de badkamer en de douche zijn vrij royaal. Buiten was het koud in januari, maar op de kamer lekker warm. Twee Duitse zenders op de televisie - RTL en RTL II. Rustige ligging, eigen parkeerplaats (laat in de avond goed bezet). Wifi op de kamer, ongeveer 250m van het winkelcentrum, goede matrassen, een keuze aan verzorgingsproducten en toiletpapier. Uitgebreid ontbijtbuffet!

Gereisd in januari 2014

• 8.07-11-2013

Netjes, aanbevelenswaardig.

Goed, echt nieuw gebouwd zakenhotel met alles wat je nodig hebt. Wifi werkt, ontbijt is goed, kamers zijn zeer schoon, personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Echt duur tijdens jaarbeursperioden, maar dat is eigenlijk niet verwonderlijk. Vind het toch erg hoog. Desondanks een 'duim omhoog'.

Gereisd in november 2013

• 7.30-06-2013

Ideaal voor een doorreis.

Wij waren voor de tweede keer in het hotel en hebben een kamer met problemen op de begane grond gekregen. In de badkamer was er geen douchegordijn - dus na het douchen stond bijna alles onder water.

Gereisd in juni 2013

• 7.02-06-2013

Goed, als je er met de auto bent.

Mooi hotel voor een korte trip in Emilia Romagna. Door de ligging vlakbij de ring geraak je makkelijk in alle grotere steden in de omgeving. De pendelbus naar het stadscentrum van Bologna gaat op tijd en is betrouwbaar. Geen hotel voor mensen zonder huurauto, aangezien het in de buitenwijken van de stad ligt (maar de parkeerplaatsen zijn wel gratis). Ontbijt was er genoeg en voldoende, helaas ontbrak het er een beetje aan oog voor detail (het koffiezetapparaat was niet de schoonste).

Gereisd in juni 2013

• 7.12-09-2012

Voor een voordelige prijs een super hotel

We hadden slechts 50 Euro inclusief ontbijt voor de tweepersoonskamer betaald en dat was natuurlijk een super aanbieding voor dit hotel. De dames aan de receptie waren erg aardig. De inrichting in de kamers is erg goed. Grote gratis parkeerplaats of betaalde garage. We hebben in het restaurant gegeten. Verder is er niets (zondag); anders misschien in het nabijgelegen winkelcentrum. Het eten in het hotel is niet uitzonderlijk.

Gereisd in september 2012

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats