Camping Città di Bologna

ItaliëEmilia RomagnaBologna

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Città di Bologna voor je op een rij gezet:

1.9OnvoldoendeScore uit 31 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

1.9OnvoldoendeScore uit 31 reviews
  • 2Staat v/h sanitair
  • 1.8Eetgelegenheden
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

31 Reviews over Città di Bologna

• 1Anouk11-08-2021

Vreselijk wat een ellendige camping!

Vreselijk persoon je wordt afgebekt bloed chagrijnig!! Oude verlaten rotzooi 0 onderhoud! Never nooit meer!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Nt13-07-2019

Voor oordelen weggenomen

Ik neem alle vooroordelen weg Het is een fantastische camping voor de stad Bologna te bezoeken. Mooie plaatsen heel erg schoon sanitair. Het restaurant op de camping is verrukkelijk heerlijk gegeten. Met vriendelijk personeel De huisjes worden verhuurd aan buitenlandse vrouwen voor de arbeidsmarkt, zijn zeer vriendelijk. Zie je de gehele dag niet ivm werk In 1 woord een mooie camping

• 9Eetgelegenheden
  • 6Maria Puk31-05-2019

Wees voorbereid op Stasi-ontvangst

Onwaarschijnlijk onvriendelijke ontvangst. De camping zou vol zijn. Dat zou er toch duidelijk staan. Niet dus. Afijn, we mochten dus blijven en de tent opzetten. 32 euro per nacht. Later kwamen er nog 10-tallen gasten... Buskaartjes zou je in de bar kunnen kopen. Daar net zo bits weer terugverwezen naar de receptie. Door de barse houding durfden we geen brood te bestellen bij deze Mussolini. Verder op camping alles in orde...

• 6Eetgelegenheden
  • 1Christel Rotteveel11-07-2018

Nooit meer!!!

Wij werden vandaag 11 juli zeer onvriendelijk door een meneer ontvangen. Hij was behoorlijk gepikeerd dat hij nadat wij een kwartier stonden te wachten zijn telefoon gesprek moest afsluiten. Hij vroeg ons om een kaart die hij zou bewaren voor ons. Net als vorig jaar gaven wij onze ANWB kaart. Hij wilde het niet accepteren en werden wij geweigerd omdat wij onze id niet wilde afgeven. Ik zei nog dat vorig jaar onze ANWB kaart wel geaccepteerd werd. Zijn antwoord was.... dit is mijn huis en als je het niet aanstaat moet je naar je eigen huis gaan. Hierop zijn wij weggegaan opzoek naar een andere camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Greta Mertens13-01-2017

Check de evenementen anders doe je geen oog dicht.

Ligt vlak bij een Fiera ( evenementen weide) Toen wij daar na een lange trip wilden slapen, hebben wij geen oog dicht gedaan. Door een onweer begon men pas van half 1 s'nachts tot 6 uu s'morgens, met keiharde muziek. Het was de gay pride dag van Bologna. Pas toen de hanen begonnen te kraaien, stopte de helse muziek. Dus betaald om rechtop in onze camper te zitten. De directie had dit moeten verwittigen, dan hadden we wat verder doorgereden. Oververmoeid vertrokken.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Elvira07-09-2016

Prima stadscamping

Fijn sanitair, fijn zwembad. Prima plekken voor een tent. (wellicht voor camper niet zo ruim). Er gaat om de twee uur een busje voor € 1.30 enkeltje naar Bologna, super! 's nachts erg rustig. Niet altijd erg vriendelijk personeel (waren er op voorbereid dus viel ons mee). Veel muggen dus een goeie spray is een must.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Wim Ritter01-05-2016

Mooie doorgangscamping

Nette camping met niet al te grote plaatsen, er zijn ook huisjes te huur. Je kan vanaf de camping met de bus die daar stopt, vanaf 9 uur om de 2uur voor 5,20 euro retour voor 2 personen naar het centrum van de stad. Verder bij de camping niets te doen.

• 8Eetgelegenheden
  • 5jeannet27-09-2014

Camping in lawaaige omgeving

Onder de startbaan, dichtbij snelwe en spoorweg en evenemententerrein ligt deze stadscamping. Wij hebben er gestaan met een tent na de landing en voorafgaand aan de terugreis. Omdat het moest. De stad bologna maakt wel veel goed.

• 7Eetgelegenheden
  • 8E. Starmans08-09-2014

Super stadscamping (beter zelfs)

Voor een stadscamping is dit echt een uitblinker. Heel schoon sanitair en fijne afgebakende standplaatsen. Ligging ideaal voor een bezoek aan bologna of als doorreiscamping

• 5andre en margreet van staalduinen20-08-2014

niet doen

bij aankomst moesten we onze paspoorten afgeven en achterlaten. toen we daarop protesteerden ( het wordt door elke organisatie afgeraden) kregen we een preek die er niet om liegt. Zelden of nooit zo'n onvriendelijke ontvangst gehad. Vertrekken was geen optie op dat moment gezien de tijd van de dag. Advies: niet doen, rij een plaats verder.

• 2Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar