Hotel Best Western San Donato

Hotel Best Western San Donatosterstersterster

7.8Goed

Italië, Emilia Romagna, Bologna

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western San Donato voor je op een rij gezet:

• All inclusive
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Best Western San Donato

• 9JB27-10-2014

Heerlijk

Hotel Best Western San Donato ligt in de bruisende studentenwijk van Bologna. Het Piazza Maggiore is op loopafstand te vinden, evenals een zeer groot aantal restaurants, café's en winkels. Het personeel is professioneel, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en schoon met bedden die voorzien zijn van uitstekende matrassen. Het uitgebreide ontbijfbuffet is goed en heerlijk is om op het dakterras in de zon te kunnen genieten van het ontbijt. Kortom, een aanrader als je in Bologna verblijft!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9sophie40430-07-2014

Perfect gelegen hotel

Het hotel ligt echt fantastisch midden in de stad. Alle hoogtepunten binnen loopafstand en een heerlijke ijszaak in de straat.

Personeel was uiterst vriendelijk en het was erg schoon. Ook de kamers waren netjes. Wel aan de kleine kant en gedetailleerd maar voor de rest prima.

Het hotel beschikt over een heerlijk groot dakterras met stoelen en ligbedden om uit te rusten.

Het ontbijt was ook erg goed. Vrij uitgebreid (met onder andere vers fruit, warme chocolade croissants, broodjes en taart) en behulpzaam personeel.

Mocht ik ooit nog terugkomen in deze prachtige stad, dan zal ik zeker weer dit hotel boeken.

Gereisd in januari 2014

• 8Naam Naam11-04-2013

centraal gelegen in stad

oud hotel, gedateerd, ligt perfect voor een bezoek van een paar dagen aan Bologna

Gereisd met partner in april 2013

• 7Melisse21-05-2012

Mooie locatie

2 nachten in San Donato doorgebracht tijdens een werk bezoek aan Bologna. Locatie van het hotel is super, midden in het oude centrum bij uitgaan gelegenheden. Kamer (1p) was klein maar voldeed prima. Ontbijt was ook goed. Het is een prima hotel om de oude binnenstad te ontdekken.

Zakelijk gereisd in april 2012

• 7onbekend15-03-2011

Ideale ligging

ligging ideaal, ontbijt zeer uitgebreid, kamers wel heel klein, werken aan de gand in het hotel. dit is een goed 3 sterren hotel. kamers zeer gehorig.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Jaap20-05-2010

In de schaduw van de Due Torri

Hotel San Donato ligt echt in het hartje van Bologna. Uit de kamers met uitzicht naar het zuiden zie je dat de bekende twee scheve torens van Bologna vlak bij staan. Het hotel ademt Italiaanse chicque uit. De kamers zijn niet heel groot, maar wel prima verzorgd. Het ontbijtbuffet is naar Italiaanse begrippen ongekend gevarieerd en uitgebreid.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7R. Beniers08-09-2007

De ligging van het hotel is erg goed t.o.v. het centrum. Het ligt in een vrij rustige en gezellige wijk aan de rand van het drukke centrum en de studentenwijk.

Het hotel zelf valt tegen voor 4 sterren. De kamer is erg klein en ouderwets. De douche is eenvoudig en klein. De airco werkt slecht.

Het ontbijt is ook zeker geen 4 sterren. Het is enorm simpel en weinig. Vruchtensappen worden in het pak met daarop nog het verzendetiket geserveerd. Als er dingen op zijn dan worden ze niet of erg laat pas weer bijgevuld.

Het personeel spreekt slecht engels en is daardoor ook niet echt behulpzaam en vriendelijk.

De atmosfeer in het hotel is erg benauwd en warm. De liften zijn erg klein en er is geen ventilatie dus zijn we erg benauwd.

Voor het parkeren van je auto moet je € 23 per dag betalen om deze op een onbewaakte binnenplaats te mogen zetten. Dit vind ik persoonlijk erg duur.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Ali21-05-2007

Prima hotel. Fantastische ligging. Zou in Nederland geen 4 sterren hebben (maar 3). Kamers keurig maar klein. Wel vrij gehorig (zowel geluid van buiten als vanuit andere kamers). Goed ontbijtbuffet (voor Italie zelfs heel erg goed). Heerlijk dakterras waar je voordat je gaat dineren (buiten het hotel) lekker een drankje kunt nemen (je krijgt er gratis nootjes o.i.d. bij).

Gereisd met vrienden in mei 2007

0 tips over Hotel Best Western San Donato

1 vraag over Hotel Best Western San Donato

• Arnold, 28-07-2019

ZTL zone

Hoe zit het met de zTL zone. Wat moet je regelen om met je auto tot het hotel te komen

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats