Hotel Amadeus

Hotel Amadeus

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Amadeus voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Amadeus in het Nederlands

2008

Hier toevallig beland wegens dicht bij de luchthaven

JanDeHotelMan
4-3-2008

Hier toevallig beland wegens dicht bij de luchthaven. Het hotel is slecht geisoleerd, waardoor je de tv van de buren ook bij jou hoort spelen. De bedden zijn van bedenkelijke kwaliteit en ik deed er 20 minuten over om uit te vissen hoe de afstandbediening van de tv werkte. Verder waren de rolluiken naar beneden gelaten, zodat ik me opgesloten voelde in een donker hok. Het meubilair is vermoedelijk afkomstig van Spullenhulp, ofwel niet meer vernieuwd sedert de jaren 70. Dat geldt eveneens voor het tapijt en het behang. Hoe ze hier ooit aan 4 sterren geraakt zijn is me een compleet raadsel. Mij zien ze alvast nooit meer terug.

Gereisd Zakelijk in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadeus in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadeus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.