Hotel Albergo Centrale

ItaliëEmilia RomagnaBologna

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Albergo Centrale voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Albergo Centrale

• 8Berrie Huijbregts05-10-2011

Top !

Dit hotel is midden in het centrum gelegen. Gewoon goed. Schoon, goede service aan de receptie. (reservering of iets uitzoeken) Mooie trapopgang van marmer. 3de verdieping maar wel met lift. Het slechtste wat we hebben meegemaakt is dat het ontbijt veelal uit zoetigheden bestaat. Er is ook kaas en vleesbeleg maar een eitje kennen ze niet. Dat is alles wat we te zeuren hebben. Gewoon goed geprijsd voor de kwaliteit.

• 8YV27-09-2010

Ideale ligging!

Ideaal gelegen! licht verouderde maar nette kamers, ontbijtbuffet is eenvoudig maar verzorgd.

• 9peter12-11-2009

super ontbijt!!

Hotel Albergo Centrale, ligt midden in het centrum we hadden geboekt via internet hadden nog niks betaald hadden een 4 persoons kamer.2 x 1 pers. en 1 x 2 persoonsbed.Goede bedden en een super de luxe ontbijt zat bij de prijs in begrepen ,soesjes,gebak,fruit, joghurt, vruchtensappen, croissants, harde broodjes,pudding broodjes.kwamen s'morgens aan kamer werd eerder klaar gemaakt.Goed hotel voor city trip gelijk in het centrum van bologna, voor Bologna normen niet te duur voor wat je krijgt, is voor herhaling vatbaar.

• 9Bas06-05-2009

Zeer goed hotel midden in het centrum!

Ik ben samen met drie vrienden in mei 2009 drie nachten in dit hotel verbleven. Het is ons zeer goed bevallen. Het ontbijt is werkelijk fantastisch, de kamers en bedden zijn goed en worden elke dag opgeruimd en opgemaakt. Het personeel is vriendelijk en spreekt voldoende Engels (sommigen zelfs goed), en zijn zeer behulpzaam als je info over iets wilt hebben. Het enige nadeel was dat ook tijdens de periode dat wij er waren de lift buiten werking was, hetgeen vier trappen opklimmen betekent. Zeker een aanrader!

• 10Alexandra16-06-2007

Ik begrijp niet waarom dit hotel maar 2 sterren heeft, want ik vond het echt een geweldig hotel. Kamer was ruim, modern en werd iedere dag schoongemaakt. De ligging is echt super! Naast het Piazza Maggiore, dus centraler kan haast niet. Er is 24 uurs receptie en de meeste personen achter de receptie spraken in ieder geval een beetje Engels en waren erg vriendelijk. Wat wel handig is om te weten is dat de (hoofd)lift op dit moment niet werkt (wordt gerenoveerd). Er is een alternatieve lift die je naar de 6de etage van het gebouw brengt en dan loop je 2 verdiepingen met de trap naar beneden om het hotel binnen te kunnen gaan. Ik weet alleen niet of deze alternatieve lift ook 24 uur per dag bereikbaar is, dus mocht het belangrijk voor je zijn dan kun je het beter van tevoren even navragen. De lift is volgens mij tot/met juli 2007 buiten gebruik. Je kunt ontbijten in het hotel, maar dat heb ik niet gedaan, dus vandaar dat ik geen beoordeling op dat punt heb gegeven.

Hotel Albergo Centrale info

• VerzorgingLogies-ontbijt