Hotel 4 Viale Masini Design

ItaliëEmilia RomagnaBologna

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel 4 Viale Masini Design voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over 4 Viale Masini Design

• 1Paulette08-05-2016

Nooit meer

Lek in de kamer, opgelost met grote badhandoeken ervoor te leggen. Tot de volgende douche, hadden we weer een zwemvijver in onze kamer. Ontbijt very basic met zeer onvrienlijk personeel.

• 6Michel15-03-2015

Geen 4 sterren hotel

Ligging van het hotel is goed. Vlakbij het centraal station vanwaar een bus gaat naar de luchthaven. Verder loop je zo via een winkelstraat naar het belangrijkste plein van Bologna. De kamers zijn schoon, maar niet erg groot en zijn wel aan een opfrisbeurt toe. Er is geen mogelijkheid om een kopje thee of koffie op de kamer te zetten. Het eten in het restaurant is slecht evenals het ontbijt. Het ontbijt wordt niet aangevuld waardoor als je wat later komt er bijna niets meer is uit de toch al geringe keuze. De koffie komt uit een automaat. Het brood is oud, taai en je zit soms happen zout te eten. Ook het restaurant zelf moet worden opgeknapt gezien de scheuren in de leren banken en de plastic tafellakens op de tafels. Het personeel van het restaurant is ongeïnteresseerd en onvriendelijk in tegenstelling tot de rest van het personeel.

• 7Kris14-09-2012

beetje onder de verwachting ...

wanneer je de site van het hotel bezoekt, met bijzonder mooie foto's, verwacht je een tophotel. Het was toch een beetje onder de verwachtingen. Positief : goede ligging, vlakbij station, 20 minuutjes wandelen naar historisch centrum. Stille kamer

• het zgn. 'design' heeft toch zijn beste tijd gehad.
    • we kregen eerst een kamer aan de straatkant, waarvan het venster stuk was, en niet goed sloot. Het geluid van de drukke straat stroomde zo de kamer binnen. We konden gelukkig ruilen voor een kamer aan de 'interior' kant, op voorwaarde dat we geen probleem hadden dat 'twin' 'double' werd. Dit was wel een stille kamer
    • toen we 's avonds binnenkwamen was er in de receptie een luidruchtig eetfestijn aan de gang. Dat verwacht je toch niet in een viersterrenhotel.
    • aan de receptie gaat het er behoorlijk "stressy" aan toe. Receptionist lijkt wel manusje van alles. Vervolg bij 'Tip'
  • 9g.g28-04-2009

Modern,perfect hotel

Hotel heeft een design uitstraling. Kamers wat aan de kleine kant met te weinig bergruimte. Inrichting, behulpzaamheid, ontbijt zijn voortreffelijk. Ligging zeer goed. 300 meter van het centraal station en 10 minuten wandelen naar gezellige, historische centrum van Bologna. geweldige uitvalbasis voor bezoek Ravenna. Modena, verona.

Hotel 4 Viale Masini Design info

Building information