Camping Happy Village

7.3GoedScore uit 20 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

20 Reviews over Happy Village

• 9Leslie29-07-2015

Rustgevende vakantie!

Samen met mijn vriend verbleef ik in een appartement op de camping. Zijn ouders waren eerder met de camper toegekomen. Het appartement was heel verzorgd (airco, goed kookvuur, koelkast, de badkamer was heel proper). Wat zo leuk is aan deze camping is de Italiaanse sfeer! De toeristen zijn voornamelijk Italianen. Zo krijg je echt het gevoel dat je op reis bent. We komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Enno10-08-2013

Overnacht in Hotel/appratement

Prachtige kamer met uitzicht op zee. Mooie grote kamer, dagelijks schone handdoeken. Koelkast en 2 pits electrisch kookplaat/ Je krijgt er gratis 2 ligbedden en een parasol aan het aangrenzend strand erbij. Vanuit hier kun je ook lekker fietsen of lopen naar de aangrenzende plaatsen zoals San Mauro,Bellaria en Gatteo

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Bert22-08-2012

Happy village waar je happy wordt

Gedurende 17 dagen vakantie gevierd op deze camping. Het is een echte Italiaanse camping met hoofdzakelijk vriendelijke italiaanse gasten. Wij hadden een "large" staanplaats gereserveerd en deze was groot genoeg om onze caravan met voortent en een bijzettent erop te plaatsen. Voor de kinderen van alle leeftijden was er gedurende de gehele dag annimatie (behalve tijdens de siesta). Het restaurant op de camping serveren heerlijke maaltijden tegen normale prijzen. Het sanitair wordt drie keer daags schoongemaakt. Als extra service krijg je beschikking tot twee strandbedden met een parasol op het strand tijdens je verblijf. Een bezoek aan San Marino is zeer de moeite waard. Kortom een leuke vakantie gehad op Happy Village.

• 8Eetgelegenheden
  • 5alice_rizzo22-08-2012

Eerste en laatste keer

Wij hadden gekozen voor een bungalow voor 5 personen. Deze accomodatie bleek voor 3 a 4 personen. Er was niet schoongemaakt en alles was kapot, wc, gasfornuis, oude bedden, heel oud meubilair. ligging aan het zwembad en bij animatie, wat op zich geen probleem hoeft te zijn, alleen werd er de hele dag (op de siesta na) tot 12 uur s'nachts keihard muziek werd gedraaid en je elkaar in de bungalow niet eens verstaan kon.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6rob11-08-2012

Met gierende banden naar spanje

wij kwamen 3 dagen te vroeg op de caming, deze bleek vol maar ze waren zo vriendelijk dat wij 3 nachten op de parkeerplaats mochten verblijven, echter er kwamen italianen die niet geboekt hadden en die wel een plek kregen, dit vonden wij niet erg eerlijk. de dorpjes vielen ons ook erg tegen dus wij besloten na twee dagen te vertrekken naar spanje, wij wilden savond gaan rijden maar toen kon er niet meer betaald worden, even later kwamen er twee italiaanse camper en die konden wel betalen en de camping af. de volgende ochten gingen wij betalen na een aanbetaling van 160 euro, een borg van 30 euro wilden ze nog eens 388 euro hebben voor twee nachten op de pakeerplaats dit vonden wij belachelijk dus we hebben nog 150 betaald wat eigenlijk ook nog veelste veel was

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Jelly19-07-2012

niet ons Italia

Happy village camping op zich best mooie rustige camping. Geweldig dat we tussen allemaal italianen stonden, erg gezellig. Strand niet ons ding... bed aan bed met parasol... San Marino in de buurt erg leuk, verder weinig te doen in omgeving. Toch maar na 5 dagen vertrokken. te duur in verhouding met kwaliteit.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8gerard_2509-08-2011

Goede strandcamping

In de laatste week van onze vakantie een strandweek doorgebracht op Happy Camping. De camping viel ons erg mee! Een eigen plek op het strand (parasol en twee ligbedden), animatie met een zeer acceptabel geluidsniveau en de nachtrust werd goed gehandhaafd. De reclame van de super tyfoon (2x per dag , 2 minuten) is weliswaar irritant maar door het steenkolenDuits ook wel weer grappig. Sanitair was schoon, maar wel erg lage WC potten en zonder bril. Dat kan beter. Douches warm en voldoende in aantal. Wel kleine hokjes. In omgeving: Ravenna, San Marino. Lekker eten in Cesenatico (leuke haven): veel restaurants (vooral voor wie van vis houdt). O ja, in zwembad badmuts NIET verplicht

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Peggy_Bonne_Hermans12-05-2011

Hier niet happy van geworden

Voor het eerst de kust van Italië.. Maar dit nooit meer! Kleine laantjes (plaatsen opzicht wel ruim) met weinig sfeer. Tot 's avonds 0.30 harde muziek van andere campings en kinderanimatie op de camping. Vervolgens is er van 12- 15 rust en wordt er een lijntje gespannen vlak voor de ingang, je mag dan geen meter rijdend de camping op. Slechte parkeer gelegenheid buiten de camping, dus gevolg als je voor 15uur aan komt met de auto: rondjes rijden door het ozo drukke stadje. Vlak na het lijntje genoeg parkeerplekken: vraag of we misschien klein stukje camping op mogen om daar auto neer te zetten: werden afgeblaft door de chef (schoonmaak) van de camping, dit kon absoluut niet en hoe halen we het in ons hoofd!! Erg klantgericht... Ligging direct aan het water wel leuk. Pizza 's zijn heerlijk maar voor de rest niet veel bijzonders, de instelling is daar echt: voor jou 10 anderen.. Je bent er een nummer, niet wat we herkennen van de rest van Italië..

• 8Gerard15-08-2010

Fijne rustige camping

Camping Happy is een kleine camping waar het goed toeven is, ingetogen animation en voor de rest Italiaanse sfeer en rust, het enige nadeel is elke morgen de herrie van de Super Tyfoon die zijn kust cruise in drie talen probeert aan te prijzen.

• 8theo04-08-2010

Dichterbij zee gaat niet !!

Een echte strandcamping. Een topper voor als je van zon, zee en strand houd! Vriendelijke medewerkers.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Happy Village info