Hotel Gorini

We hebben een aantal aanbieders voor Gorini voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuk hotelletje

Schipper,
29-7-2009

Hotel gorini is een prima hotel, waar je voor weinig geld aan het strand zit en goed eet. Het dorpje Igea Marina is echt om tot rust te komen, geen drukke barren of cafe's hier maar ontspannen.

1 review over Hotel Gorini in het Nederlands

Leuk hotelletje

Schipper
29-7-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gorini in Bellaria-Igea Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gorini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.