Hotel Florida Park

Hotel Florida Park

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Florida Park in het Nederlands

Un posto meraviglioso

Filippo
5-5-2013

Hotel Florida Park mi è piaciuto molto, il rapporto qualità e prezzo è buon, ottima posizione e il servizio e la cucina sono stati eccellenti.

Gastvrij en heerlijk eten.

joost
15-12-2012

Top hotel, je loopt zo het strand op.

Eigenaar heel gastvrij, en het eten echt de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Park in Bellaria-Igea Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida Park scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.