Hotel Elefante Bianco

1 review over Hotel Elefante Bianco in het Nederlands

Oke hotel..

Simone_Willem
17-5-2014

Het hotel is prima, ziet er van binnen goed uit en is schoon. De kamers zijn mooi en ruim. Badkamer is ook netjes.

Het zwembad was erg vies, duidelijk al lang niet schoongemaakt. Ook erg klein trouwens! Het zonneterras is het dakterras van hun eigen nachtblub. betonnen tegels, hier en daar een ligbed en wat plastic stoeltjes.

Het avond eten was wel erg goed én goedkoop. Het ontbijt daarintegen stelde echt helemaal niks voor. Bij aankomst troffen wij een receptioniste die géén engels sprak, niet eens een woordje! Ingecheckt zonder iets tegen elkaar te zeggen dus.. Later kwam er een receptioniste die wel redelijk engels sprak, zij was wel erg vriendelijk en daardoor konden wij ook het e.e.a. vragen.

Goede (gratis) parkeergelegenheid.

Na 10 uur veranderd de club in een erotische nachtclub, geen last van gehad maar merkte het wel goed aan het volk dat er naartoe kwam.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elefante Bianco in Anzola dell'Emilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elefante Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.