Sorteren

Reviews over Anzola dell'Emilia

Oke hotel..

Simone_Willem
    17-5-2014

Het hotel is prima, ziet er van binnen goed uit en is schoon. De kamers zijn mooi en ruim. Badkamer is ook netjes.

Het zwembad was erg vies, duidelijk al lang niet schoongemaakt. Ook erg klein trouwens! Het zonneterras is het dakterras van hun eigen nachtblub. betonnen tegels, hier en daar een ligbed en wat plastic stoeltjes.

Het avond eten was wel erg goed én goedkoop. Het ontbijt daarintegen stelde echt helemaal niks voor. Bij aankomst troffen wij een receptioniste die géén engels sprak, niet eens een woordje! Ingecheckt zonder iets tegen elkaar te zeggen dus.. Later kwam er een receptioniste die wel redelijk engels sprak, zij was wel erg vriendelijk en daardoor konden wij ook het e.e.a. vragen.

Goede (gratis) parkeergelegenheid.

Na 10 uur veranderd de club in een erotische nachtclub, geen last van gehad maar merkte het wel goed aan het volk dat er naartoe kwam.