ItaliëCampaniëVico EquenseHotels Vico EquenseHotel Villaggio Turistico Baia Serena

Hotel Villaggio Turistico Baia Serena

ItaliëCampaniëVico Equense

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villaggio Turistico Baia Serena voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 17 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

17 Reviews over Villaggio Turistico Baia Serena

• 8Herman27-09-2017

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Aardige beheerders, vriendelijke ontvangst. Een mooi vakantiepark met eenvoudig appartementen van alle gemakken voorzien. Ons uitzicht op de zee was fenomenaal en het zakken van de zon in zee ,was elke keer bijzonder. Mede dankzij onze tijd op Baia Serena was onze vakantie super!

• 2E.Leijten11-08-2017

Wat een nachtmerrie! Te afschuwelijk voor woorden.

Voorafgaand aan de boeking had ik wisselende reviews gelezen. Toch maar vertrouwd op ook wel positieve beoordelingen. En de mooie plaatjes. Wat zijn we bedrogen uitgekomen! Een hondenhok was het. Erg klein huisje, vreselijk smerig. Alles plakte, overal lag viezigheid en stof, toilet was niet goed schoongemaakt. Stopcontacten hingen los, enorm doorgezakte matrassen waar ook nog scheuren en (bloed)vlekken op zaten. De douche zat vol schimmel. Mijn dochter en ik hadden een week geboekt, maar zijn na twee dagen gevlucht naar een ander onderkomen. In die twee dagen hebben we ook nog 3x een lekkage gehad in de badkamer, en een keer hing er een gevaarlijk sterke gaslucht in het huisje. Telkens melding gemaakt bij de beheerder, die bij de eerste melding nog vriendelijk was, maar daarna steeds grimmiger reageerde. Tot ik hem min of meer dwong om zelf de gaslucht te komen ruiken. Hij schrok zichtbaar. Toen de vader van de beheerder (die het duidelijk voor het zeggen heeft) buitengewoon agressief reageerde en suggereerde dat het aan ons lag, zijn we opgestapt en hebben we de reisorganisatie ingeschakeld. Het kan zijn dat wij pech hadden en het meest smerige en aftandse huisje hadden, maar na een wandelingetje over het park was al wel duidelijk dat er 40 jaar lang nauwelijks onderhoud is gepleegd. Hier en daar wat opgelapt, maar alles ziet er erg vervallen uit. Ook het zwembad. Op het eerste gezicht ziet het er prachtig uit. Mooi uitzicht ook. Maar het water was dermate troebel, dat je geen halve meter zicht onder water had. De foto's op de site geven echt een verkeerd beeld. Er zijn een paar huisjes met mooi zeezicht, maar het overgrote deel gaat schuil achter overwoekerde begroeiing. Alleen vanaf het restaurantterras is er zicht over de baai van Napels. De aangeboden mogelijkheid om airco bij te boeken klopt niet. Bij een buitentemperatuur van 36gr. werd het onder zo'n dun metalen dakje bloedheet. De toegangsweg is heel erg steil en smal, met scherpe haarspeldbochten. Met een middelgrote auto kun je de bochten nauwelijks nemen. De hoger gelegen huisjes liggen dicht onder een erg drukke doorgaande weg.

• 8Maria10-11-2016

Fantastisch uitzicht, uitstekende locatie

Fantastisch uitzicht, geweldige locatie

• 8Marcel Mulder30-08-2016

hoog en mooi

Voordelen: - heel aardige eigenaren!!! - rustig gelegen - mooi groen park - restaurant heeft prima eten en niet duur - prachtig zwembad met genoeg stoelen en ligbedjes - schitterend uitzicht - schone huisjes - schitterende omgeving - mooie uitvalsbasis voor bezoekjes - bushalte vlakbij (let op bij de T-splitsing)

Nadelen: - park ligt geïsoleerd (geen wandel mogelijkheden) - Park ligt hoog (strand ruim 2 km verderop) - toegangsweg op park steil, smal en bochtig - bungalows zijn klein en sober en hebben geen woonkamer - bus rijdt 1 keer per uur - supermarkt 2 km verderop (park heeft klein winkeltje - niet geschikt voor kleine kinderen ivm hoogteverschillen

• 8Fam. de Rooij20-08-2016

Mooi gelegen park met hele vriendelijke eigenaar.

Baia Serena is heel mooi gelegen tussen Vico Equense en Sorrento. Ideaal voor het maken van uitstapjes naar b.v. Pompeï, de Vesuvius, de eilanden en de Amalfi-kust. Rustig park met redelijk eenvoudige bungalows met deels zeezicht. De meeste bungalows hebben 2 slaapkamers en een keuken. Prachtig uitzicht vanaf het terras bij het restaurant. De wegen op het park zijn erg steil, dus niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Lekker zwembad met genoeg ligstoelen. Prijs/kwaliteitverhouding is, zeker voor deze streek, goed. Het eten wat 's avonds geserveerd wordt is erg lekker. 's morgens ook ontbijt mogelijk voor ca. € 6,- per persoon. Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Giuseppe e la famiglia grazie per una splendida settimana a Baia Serena! Saluti dalla famiglia de Rooij, Paesi Bassi.

• 9Marina Vita06-08-2016

Paradijselijk!

Schitterend gelegen complex, van waaruit alle mooie plaatsjes aan de kust goed aan te rijden zijn. Terras is prachtig en uitzicht adembenemend. Huisjes klein maar prima om te slapen. Heel geschikt voor mensen die van rust houden. Ik zelf miste wel wat 'gezelligheid'. Geen muziek en bar bij zwembad niet bemand. Prima keuze voor zeer schappelijke prijs. Beheerders vriendelijk en behulpzaam.

• 8Gert-Jan 20-09-2012

Heel mooi uitzicht

De eigenaars zijn erg vriendelijk. De bungalows zijn sober, hiermee is met de prijs rekening gehouden, het was niet duur vergeleken met andere accomodaties in deze streek. Het uitzicht is werkelijk schitterend. Het eten in het restaurant was goed en het zwembad was na een opknapbeurt goed. Omdat de bungalows op een klif liggen, is het terrein niet zo geschikt voor kleine kinderen, die al zelfstandig kunnen lopen. De wegen op het terrein zijn smal, en beter berijdbaar met een kleine auto, dan een grote. Indien je geen probleem hebt met de sobere inrichting van de bungalows is het de moeite waard een vakantie in dit park door te brengen. De sfeer is gezellig Zuid-Italiaans.

• 4MArgot15-08-2012

Dit nooit meer

vakantiehuis baia serena is absoluut niet aan te bevelen. De huisjes zijn er gedateerd. Er is geen woonkamer en er waren wel veel mieren en ook ratten!. Wij hadden 1e avond al ruzie met de eigenaar: bij boeking aangegeven " Fear of heights" ondanks dat in een huisje aan een zeer steile afgrond (200 m diepe klif) geplaatst met niet al te best hek. Doodeng met twee kleine kinderen. Na veel gedoe de volgende dag een ander huisje gekregen. De omgeving vonden wij overigens wel erg mooi!!

• 1p.koenen09-07-2012

Dit nooit meer

Dit is een niet aan te bevelen vakantie park. De omschrijving op de site is verre van de werkelijkheid Het park is al jaren niet meer onderhouden Al met al was het geheel een groet teleurstelling, na 2000 km auto rijden en volverwachting van een mooie vakantie was dit een grote deceptie. Wij hebben na een week nadat wij ons beklag gedaan hadden opgetapt.

• 9Laurens van Bokhoven17-09-2011

Fijn Park

De bungalows zijn sober ingericht. Een klein keukentje met 2 slaapkamers. De bedden zijn goed. De bungalows hebben balkons die allemaal over een uitzicht over de baai beschikken. Bij de één is het uitzicht minder dan bij de ander door bomen en planten die een deel van het uitzicht bedekken. Het park is mooi van opzet, maar is minder geschikt voor kinderen. Steile wegen en weinig vermaak. De eigenaar en z'n vrouw zijn beiden zeer vriendelijk en makkelijk benaderbaar. De streek is in 1 woord fantastisch. Prachtige amalfikust, Napels, Pompej, Versuvius, Capri, Sorrento en ga zo maar door. Zodra je het rustige park verlaat kom je in een andere wereld. De auto's en scootertjes vliegen je letterlijk om de oren en het is altijd levendig. Een auto is eigenlijk noodzakelijk om de schitterende amalfikust te ontdekken. Wel moet je er rekening mee houden dat de mensen zich hier als gekken gedragen in het verkeer. De weg op het park is zeer smal. Alleen geschikt dus voor de zekere automobilist.

Hotel Villaggio Turistico Baia Serena info

• SpeelplaatsNiet beschikbaar

Room facilities

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • SaunaNiet beschikbaar