Hotel Le Ancore

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Hotel Le Ancore

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ancore voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Ancore in het Nederlands

mooi hotel. service kan beter

fred
25-6-2015

Ok. Is mooi hotel. Personeel is vriendelijk, maar overall hebben ze toch veel steekjes laten vallen. kamers zijn klein maar goed verzorgd. Douche is echt te klein. 60x60 cm wc was niet schoongemaakt bij aankomst. de badhandoeken waren nat? balkondeur sloot niet. 2x laten repareren. 'S morgens sloten we alles netjes af, maar de schoonmaakster zette standaard alles weer open. Ondanks dat alle balkons simpel te bereiken waren. parkeerplaatsen zijn beperkt. We werden naar openbare parkeerplaats gestuurd waar we voor 8 euro per dag mochten parkeren. De receptie vertelde dat we dit als korting terug zouden krijgen bij de eindafrekening. Dat bleek een foutje. Dus vraag gewoon of je vanaf morgen wel bij hun mag parkeren. ontbijt was goed. Strand beperkt. Er zijn 4 ligbedden, gelukkig waren er niet meer gasten geïnteresseerd. Locate is druk in het weekend. Door de week uitgestorven.

Gereisd Met partner in juni 2015

Absolute aanrader! .

Veerle Ceulemans
31-5-2015

Erg mooi, verzorgd, fris hotel. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. En het eten in hun bistrot : ongelooflijk lekker! Zeer fijn adresje om te bekomen van hectisch Napels. We hebben hier met plezier 4 nachten gelogeerd. Absolute aanrader !

Gereisd Met partner in mei 2015

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ancore in Vico Equense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ancore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.