Appartement Tenuta Vesuvio

Appartement

1 review over Appartement Tenuta Vesuvio in het Nederlands

Rust, wandelen en metro dichtbij

Bar
25-9-2017

Als je goed ter been bent en van rust, ruimte, wandelen en honden houdt, ben je hier op t juiste adres. Groot schoon huis, met veel mooie planten, superaardige eigenaren die altijd voor je klaar staan, een elektronisch hek, veilig, en 2 honden die buiten blijven en het terrein bewaken.Volmaakte rust en prachtig weer.Er is geen tv of radio, wel een open haard.

Wandelschoenen mee, de metro is 10 min lopen, het strand 20 min. Er is in de omgeving veel te doen. We genieten van het zonnetje en t briesje. De weersverwachting blijft goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta Vesuvio in Trecase, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta Vesuvio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tenuta Vesuvio scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.