Appartement Parco Elena

Appartement
Appartement Parco Elena

We hebben een aantal aanbieders voor Parco Elena voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Parco Elena in het Nederlands

Mooie plek maar verouderd

Hollandaise
11-8-2016

De ligging van dit kleine park is heel mooi, vlakbij de kust (Agropoli) in het nationale park Cilento met bezienswaardigheden om de hoek (Paestum). Napels, amalfi en pompeij zijn ook goed te doen. De appartementen met eigen buitenruimte zijn zeer royaal. Het ontvangst is hartelijk en er is vermaak voor kinderen en pubers. De gasten zijn voornamelijk Italianen met enkele Fransen en Duitsers.

De inrichting is echter veel te sober (verouderde keuken, zeer weinig servies, geen vaatwasser, 2 ruime maar verouderde badkamers) en er staat te weinig (oud) meubilair.

De honden van gasten kosten echt je nachtrust: dag en nacht blaffen en janken die aan een stuk door, knettergek word je daarvan.

Vergane glorie

Anoniem
3-8-2012

Het park en de huisjes hebben geen luxe. Het is allemaal minimaal. Ze zouden er iets heel moois van kunnen maken. We hadden oud sanitair, keuken inrichting minimaal, geen tuinmeubelen we hebben van binnen naar buiten geplaatst. Wasmachines (2) stonden onder een of ander afdakje. Zoals wij bij een eerdere beoordeling lazen 'vergane glorie'. De foto's op internet geven een mooier beeld dan het in werkelijkheid is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parco Elena in Torchiara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parco Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parco Elena scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.