Hotel Agriturismo I Fornari

ItaliëCampaniëStella Cilento

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Agriturismo I Fornari voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Agriturismo I Fornari

• 10Elise29-04-2016

fantastisch!

Zie beschrijvingen hieronder. Klopt helemaal! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We verbleven hier de laatste week van april met onze kinderen van 4 en 7 in een huisje. Alles is erg netjes en schoon. Fantastisch ontbijt, vers gebakken taarten koekjes, niet elke ochtend doen dus... We hadden een regenachtige dag en mochten gratis met een ander NL gezin gebruik maken van het binnenzwembad! Je moet inderdaad best rijden om de omgeving te ontdekken maar een dagje thuis blijven is ook heerlijk bij het zwembad. Het is erg leuk om de havenplaatsjes te bezoeken, de Amalfi kust ontdekken (niet zo geschikt met kleine kinderen en nooit in het hoogseizoen doen!)naar een buffelboerderij te gaan, Peastum, cilento park en nog veel meer. Voor ons was een week te kort! In ieder geval een echte aanrader! We hebben via touroperator geboekt, ook goede service.

• 9Olivier03-09-2014

Zeer plezierig verblijf

Wij hebben hier 1 week doorgebracht. Ze hebben hotelkamers (incl ontbijt) en appartementen; wij verbleven in een familiekamer. Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd tips te geven voor uitstapjes. Ze maakten zelfs nog een ontbijtpakket voor onderweg toen we heel vroeg moesten vertrekken. Ontbijt is lekker (wel veel zoet), het optionele diner is uitstekend en kost EUR 25 p.p. voor 4 gangen, wat redelijk is. Zwembad is uitstekend, voldoende stoelen en schaduw aanwezig Het hotel is wel redelijk afgelegen, je moet 3 km via een bergweg naar boven. Je hebt toch wel minimaal een half uur nodig om ergens te komen (strand, stad etc). Wij hadden tijdens ons bezoek wat last van dazen (erg bijtgrage insecten) afkomstig van het op de boederij aanwezige vee.

• 10stefania m.13-07-2013

agriturismo a 5 stelle

Immerso nel parco del cilento è un luogo ideale per ricaricarti le "batterie"! La posizione anche se leggermente difficoltosa da raggiungere per via della stradina di montagna e strategica per raggiungere le bellissime località di mare e culturali come Velia e Paestum, assolutamente da visitare! Il personale è altamente qualificato, dispinibile e cortese, La pulizia delle camere/casette è molto buona e per finire la cucina e la cantina hanno tutti i prodotti del territorio e direttamente dalla loro azienda agricola. La colazione è super con tante torte fatte in casa e non solo. È un posto ideale per chi come noi ha cani (noi 2). Assolutamente da tornare!!!!

• 9bob.driessen29-06-2013

in 1 woord fantastisch

Ondanks de onmogelijke plek ergens halverwege een berg is dit een geweldige plek om te verblijven. Alle voorzieningen zijn aanwezig, de rust en de sfeer zijn geweldig. De kamers zijn goed met een terras met ligstoelen met een mooi uitzicht over de Cilento. Er is WIFI en goede badkamer en genoeg opbergruimtes. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is veel info aanwezig, goede afspraak met een strand voor een bedje en parasol. Overigens mooi strand en mooie plek!. Het ontbijt is zeer goed met verse koffie en veel variatie. De Kok en de ober zijn zeer vriendelijk en het eten is geweldig. Veel variatie en elke dag een culinaire verassing van verse producten. Mooi zwembad en er is zelf welness tegen extra betaling.

• 9Enzo Ligresti24-06-2013

Da ritornarci e piu' a lungo.

Abbiamo sostato in questa struttura , ahime', solo per tre giorni , ma ne e' valsa veramente la pena . Essere circondati da una pace che terapeuticamente parlando e' una manna dal cielo , e' solo il biglietto da visita di cui si avvale questa magnifica dimora . Quindi dobbiamo aggiungere le dimensioni delle camere arredate con estremo buongusto e linde al punto che la propria presenza risulta come l'oggetto di troppo . Il comfort dato dall'ottima qualita' dei materassi e il terrazzino per un eventuale godimento di suoni bucolici rappresentano una goduria . Ma l'arte culinaria , professionalmente ostentata da Beniamino con il quale si puo' ancora parlare di "ristorazione" (ma quella vera ! ), e l'opulenza delle vivande offerte nella colazione , rappresentano veramente l'apoteosi del godimento . Grazie a tutto lo staff .

• 10Francesca03-05-2013

Meravigliosa oasi di pace,nella natura e buon cibo

Bellissimoerilassante agriturismo, nonostantelastradaperraggiungerlo, che non deve scoraggiarvi affatto: la posizionenonsulla costa , main campagna ,tra gli ulivi,a circa300mtsullivellodelmare, che distacirca8Km Belle le stanze, pulite,arredateconcura e dotate di ogni confort.Ringraziamo per l'accoglienza Irene, che ci ha fornito dettagliate spiegazionisuquanto c'eradavisitareneidintorni e Gianluca, il superchef, per lesuecene a basediprodottilocali e pastafattaa mano, nel romantico ristorantino a fianco della piscina con terrazza panoramica su fantastici tramonti e che ci ha dato altrettante spiegazioni su quanto da visitare nei dintorni. Nellastrutturacisono duepiscine: una per nuotate e con vascawhirpool edunaposizionata nella zona ristorante. Vièinoltre unbagnoturco edunadoccia emozionale. Rilassante, tranquillo.Cisiamotrovati benissimoesperiamodiritornarci presto edigoderedipiùgiornia disposizione peralloggiarvi e goderedituttiiconfort, della natura,delbuon cibolocalepreparato.

• 9roberto 03-05-2013

ritornare per rilassarsi

Soggiorno rilassante e distensivo. Cordialità e gentilezza, nonchè diponibilità e buona cucina fanno sì che tutto sia estremamente piacevole, in un suggestivo panorama quale è il parco del Cilento. Ottimo anche il rapporto qualità - prezzo.

Roberto

• 8Monique04-10-2012

Mooie uitvalsbasis

I Fornari ligt bovenop een berg en is dus niet geschikt voor mensen die 's avonds nog even door een stadje willen wandelen oid. Voor wie rust, een mooi uitzicht, een warm onthaal en lekker eten zoekt, is I Fornari echter prima geschikt. Het is een mooie uitvalsbasis om attracties plaatsen in de regio te bezoeken, zoals Paestum en Palinuro. Ontbijtbuffet is erg uitgebreid en het avondeten was heerlijk.

• 8Familie Dhont03-08-2011

Klasse agriturismo in prachtige streek.

I Fornari ligt centraal in het westelijke deel van het Parco del Cilento. Mooie ligging met zicht op de Monte Stella, wel 20 minuten langs bochtig weggetje de berg af naar het strand van Marina di Casal Velino. We verbleven een week in de bungalow Frantoiani, supercomfortabel met 2 aparte slaapkapers met elk een badkamer. Terras met zicht op Monte Stella. In de keuken heb je alles om zelf te koken en ruime koelkast. Super ontbijtbuffet (zelden zo een buffet gevonden in Italia), diner lekker met veel eigen producten. Mooi zwembad met voldoende ligzeters, parasols. Uitstapjes naar Palinuro en Paestum zijn echt de moeite. Leuke badplaatsjes met zandstrand vb Acciaroli. De familie De Marco doet er alles voor om je vakantie te laten slagen. Parco del Cilento is niet gekend maar echt wel de moeite. Een week is de ideale verblijfsduur. Makkelijk te combineren met de Costiera Amalfitana. We vlogen op Napels en hadden huurwagen geboekt.

• 10m.vos03-08-2010

fantastische plek

Ben je op zoek naar een authentieke plek in deze streek dan is dit echt een aanrader. Wij zijn hier momenteel met onze 3 kids van 12, 9 en 5. Bij aankomst was I Fornari echt overweldigend voor ons. In the middle of nowhere een stukje paradijs. Deze acco is zo goed verzorgd en van alle gemakken voorzien. Wij verblijven in een appartement met 3 slaapkamers, complete keuken en meerdere terassen rondom. Uitzicht over het dal en het enige geluid is van de krekels. Er is een heerlijk zwembad en ook een jacuzzi maar verwacht hier geen glijbanen en animatie. Onze kinderen zijn redelijk op elkaar aangewezen maar wij zijn hier een week en trekken dan weer verder. Onze kinderen vinden het geen probleem en vermaken zich prima het is maar net wat ze gewend zijn. Er is ook een speeltuintje, tafeltennistafel en internetcorner. Ondanks dat het kleinschalig is kun je hier ontbijten en dineren. Het diner is een dagmenu maar met zoveel zorg samengesteld met eigen producten, heerlijk!!

Hotel Agriturismo I Fornari info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar