Hotel Villa Igea

KinderhotelWeer vandaag12°3°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Igea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Igea in het Nederlands

Ze snappen het niet helemaal!

MartieHermien
21-10-2016

Hotel Villa Igea is een klein eindje buiten het centrum gevestigd maar dat is haast onbereikbaar. Lopend is levensgevaarlijk, gelet op het verkeer. Met de shuttlebus van het hotel lukt ook niet, allereerst moet de chauffeur zin hebben maar daarnaast sta je voor het hotel al direct in de file en ben je minstens 3 kwartier bezig om in het centrum te komen terwijl dat normaliter in 10 minuten moet kunnen.

Het hotel ligt direct aan de (drukke) verkeersweg. Wij hadden het pech dat onze kamer aan de voorkant lag boven de aanwezige benzinepomp! Dus raam niet open, terwijl het bedieningspaneel van de aanwezige (slecht werkende) airco defect was. Dus altijd verkeerslawaai! De kamer was behoorlijk klein, geen ruimte om kleding weg te werken; slechts 2 laatjes legruimte en 3 hangers in het hanggedeelte voor 2 personen. Er was al 1 stopcontact, maar in de badkamer.

De gerant behandelde ons de 1e avond ronduit onbeschoft. Het bedienende personeel in het restaurant was weinig behulpzaam. Het personeel achter de receptie bepaalt zelf wel wat zij voor de gasten doen. Toen wij wat te vaak klaagden over het lawaai in onze kamer werd ons verstaan te geven dat wij onze mond moesten houden anders deden ze helemaal niets meer voor ons.

Het ontbijt was goed verzorgd, er was van alles en genoeg. De wijn aan tafel 's avonds was redelijk goed en goedkoper dan in het 'restaurant' naast het hotel.

Eigenlijk was het enige echt goede de WiFi-verbinding, sterk signaal en snel.

Het zwembad is groot genoeg en ligt aan de achterkant van het hotel, terwijl er voldoende ligruimte is voor de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Igea in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Igea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.