Appartement Residence Sorrento

ItaliëCampaniëSorrento

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Sorrento voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Residence Sorrento

• 3dick van kampen25-06-2010

Sterk af te raden!!!

Hoewel de gids spreekt van een 'modern complex met ruime kamers', werden we gedropt in een soort kelder met vochtplekken, een armetierige keukenuitrusting (o.a. slechts 2 messen), en kussens op de bedden die gevuld bleken met een vieze massa. De beloofde TV bleek niet te functioneren. De eigenaar vroeg voor de aanwezige airconditioning 10 euro extra per dag, terwijl vermeld was dat een airco was inbegrepen. Linnen- en beddegoed werd nauwelijks en volstrekt willekeurig verschoond. Verder runde de eigenaar een parkeerplaats die vlak voor het raam van ons appartement was gelegen. Dit betekende dat het uitzicht uit rijdende auto's bestond. Na veel klagen (waarop grove reacties van de eigenaar) mochten we verhuizen naar een appartement op de tweede verdieping. Het nieuwe appartement voldeed beter aan de beschrijving. Toch klopte nog veel niet. Ook nu bleek de airco alleen tegen extra betaling te kunnen worden aangezet. En ook de TV werkte niet.

• 5dick bekkers21-06-2010

onbegrijpelijk dat dit als TIP wordt aangeraden

Sorrento is een prachtige plaats en appartement ligt nabij een typisch Italiaans "dorpsstrandje met goede restaurants en vriendelijke bediening. Kamers deels redelijk schoon, maar bestek, servies en keukenkastjes zeker niet. Geen wasmachine aanwezig en voor airco moet je fors bijbetalen, zo ook voor het parkeren. Schone handoeken pas na 5 dagen en bedtextiel 1x in de twee weken Complex ligt dicht bij een ranzig stinkende rioolzuivering en een lawaaiige scheepstimmerwerkplaats. "Managementteam"zit de gehele dag buiten voor het complex en ruziet hier ook af en toe erg heftig. De eigenaar moet nog terdege leren hoe met gasten om te gaan en moet zijn imago van chanteur zeker nog verliezen. Kortom een teleurstellend verblijf waar termen al fris en uitstekende service niet op zijn plaats zijn.

• 4Teus van Vulpen20-06-2010

geen 3 sterren waard

Bestaat uit slechts enkele appartementen gelegen tussen de scheepstimmerwerkplaats en de rioolwaterzuivering. Bij een verkeerde wind stinkt het er vreselijk. Appartementen voldoen niet aan de omschrijving in de reisgids. Ons appartement was in het souterrain gelegen. Het plafond van de slaapkamer vertoonde zwarte vlekken en in de badkamer bladderde het stucwerk van de muur (vocht). Wij hadden geen enkel uitzicht vanuit het appartement. App. is minimaal ingericht. De tuin is inmiddels een parkeerplaats voor betaald parkeren. er was geen kluis, airco tegen betaling, huurauto op parkeerplaats ook betalen. Met een paar stappen ben je in het haventje met heerlijke restaurantjes. Sorrento en zijn omgeving is prachtig, de mensen zijn vriendelijk.

• 5W en I03-06-2010

Redelijk appartement, dat wel schoner had gekund

Ook bekend als Domus Residence Sorrento. Geen schoon appartement. Glazen in de keukenkastjes haast niet schoon te krijgen. Schoonmaak en vervangen handdoeken gebeurt vrij willekeurig. De beloofde wasmachine ontbrak. Een enorm privéterras bij het appartement, omgeven door citroenboompjes, maakt veel goed. Door de aanwezigheid van een watercentrale in de buurt hoor je wel dag en nacht een machine in de verte. Ook een jachtwerf in de buurt maakt nogal kabaal. Ligging is prima vlakbij de Marina Grande met erg leuke restaurantjes (5 min lopen) en vlakbij een voetgangerstrap naar het centrum van Sorrento (10 min)

Appartement Residence Sorrento info

Veilig betalen met