Hotel Metropole

3 reviews over Hotel Metropole in het Nederlands

fantastisch

Wossink
31-10-2017

Het hotel is heel erg schoon. Daar is niets op aan te merken. Personeel is gewoon goed. Over het eten kan ik alleen wat over het ontbijt vertellen.

Oude reviews (archief)

net hotel

Marie-Louise
30-8-2010

Hotel Metropole is een goed hotel om enkele nachten te verblijven. Het is schoon en de kamers zijn ruim. Het personeel is vriendelijk (de auto wordt voor je geparkeerd omdat ook hier parkeerplaats schaars is) het ontbijt is standaard, niets aparts maar thuis eten we 's morgens ook niet uitgebreid! alleen het vruchtensap is iets wat te veel aangelengd met water. Het ligt ongeveer 20 min. wandelen van het centrum en dit is makkelijk te doen (de eerste paar honderd meter zonder trottoir maar daar houd het verkeer rekening mee) kortom een goed hotel voor een schappelijke prijs.

prima

Sanna
11-8-2010

Personeel zeer vriendelijk in schoon hotel met lekker zwembad. Eten is prima; neem kamer aan de achterzijde als u niet van verkeerslawaai houdt helaas mist u op die manier wel het zeer fraaie uitzicht over de baai. Hotel ligt buiten het centrum langs een drukke weg. Te voet kan men naar het centrum maar dat moet dan wel langs het verkeer met de vele brommers.

We hebben een aantal aanbieders voor Metropole voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropole in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Metropole scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.