Hotel La Solara

19 reviews over Hotel La Solara in het Nederlands

fantastisch

Jan
29-9-2016

Het hotel heeft een mooie en rustige ligging eten was perfect zowel ontbijt als diner

zondag een galadiner was geweldig.Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

kamer met zeezicht was mooi en schoon.Shuttlebus rijd 1 keer per uur naar Sorrento-centrum. regelmatig livemuziek en de prijsverhouding consumpties redelijk.

Dit hotel is voor herhaling vatbaar.

Paradijs

RudyVH
7-8-2013

Uitstekend geleid hotel. Uitstekend personeel. Uitstekende service. De shuttle werkt perfect. Het properste hotel waar we ooit hebben verbleven.

Zeer democratische prijzen in het hotel wat betreft drinken.

Bv wijn in het restaurant beginnende van 12 tot ...€. Bv Frascatti 14€, Chardonnay Trentino 14€, waarvan ik niet kan zeggen dat dit duur is in een hotel.

Eten subliem. Zowel ontbijt (uitgebreid buffet) en vooral het diner (van uitermate hoge kwaliteit, nog nooit meegemaakt in een hotel) zijn ongeëvenaard. Diner is keuzemenu met keuze uit vier verschillende gerechten.

Dit moet zowat het beste hotel zijn waar we de laatste twintig jaar hebben verbleven. Steeds zetels vrij aan het zwembad waarvan de watertemp constant min 26° is. Geen animatie, rustig publiek. Op bepaalde avonden 's avonds life muziek. Voor ons perfect hotel.

We hadden een kamer met uitzicht op zee en Vesuvius.

We keren zeker nog terug naar dit hotel.

Kamer als een gevangeniscel

Wendy & Thomas
30-9-2010

Tot onze verrassing werd ons een kamer toegewezen aan de achterkant van het hotel, en ja onze kamer had een terras, maar wij keken aan tegen een 2m hoge witte muur en het terras was zo smal dat er slechts ruimte was om 2 stoelen zijdelings te zetten (zie foto). Wij waren van mening dat wij niet hadden gekregen waar we voor betaald hadden en waren bereid om meer te betalen voor een betere kamer, maar aan de receptie kregen we te horen “this is our standard room and you have booked a standard room”, naar hun mening hadden we gekregen wat we geboekt hadden. Terugkeren naar onze kamer, waar wij dag en nacht het licht moesten aansteken omdat ze zo donker was, voelde altijd aan als terugkeren naar een gevangeniscel. Wij hebben nog aangehaald dat nergens vermeld staat dat een standaardkamer geen zicht heeft, maar zij hielden vast aan hun mening en we kregen het advies ons voor een klacht te wenden bij TO. Als u toch gaat, verzeker u er dan van een kamer met zeezicht te boeken.

Weer genoten

Bob
12-9-2010

Voor de tweede keer 14 dagen bij La Solara geweest. Het was weer geweldig. Veranderd ten opzichte van vorig jaar: (1) het zwembad is gerenoveerd. Jammer genoeg is de vorm, rechthoek, aangehouden, maar voor de rest is het een hele verbetering; (2) de menukaart bevat een 'regional dish'. Die heb ik elke dag gehad, behalve de keer dat ze gnocchi aanboden. Die blief ik niet. Verder alles perfect. Geweldig hotel in een fraaie omgeving!!

Super hotel

Fam. Noteboom
15-8-2010

Dit is een hoe een hotel hoort te zijn! Prachtige kamers, heerlijk eten en vooral het beste personeel wat we ooit in een hotel hebben meegemaakt.

Kortom; dit is een absolute aanrader!

heerlijk hotel bij gezellig Sorrento

jose zeinstra
24-7-2010

zeer goed hotel, personeel is uitmuntend! de temperatuur van het zwemwater is aangenaam, en je kan er op uit. bv. met de shuttle bus van het hotel naar Sorrento daar stap je gemakkelijk op de trein naar Napels voor 3.10 retour, om vervolgens voor de deur van pompei uit te stappen en daar met 4 personen 27,50 te betalen. pima toch? na een telefoontje van een medewerker van het hotel hebben we aan het strand van Puolo (via een sterk hellend weggetje vlakbij hotel te bereiken) een speedboot gehuurd en naar Capri gevaren ,onderweg ook nog vliegende vissen gezien, dit was een wat duurder uitstapje, de kuststrook is ook erg mooi. een zeer tevreden gezin met wat oudere kinderen. 15 en 18.

Zeer goed

Rob de Geest
15-7-2010

In dit hotel ben je echt de gast. Niets is teveel en aan alle wensen wordt voldaan. Een super hotel met geweldig personeel. Met de shuttle bus kun je elk uur naar Sorrento en terug. Ondanks dat we maar met een paar nederlanders waren werdt er toch rekening gehouden met de WK voetbal. Er zitten veel Engelsen en Amerikanen

heerlijk hotel

Langers Frederik
27-6-2010

We hebben er een heel goede tijd gehad, vriendelijk personeel, lekker eten en een heel mooi uitzicht.

Mooi en rustig hotel !

maxime
8-12-2009

Dit hotel is in alle opzichten een SUPER hotel.

Zeer gevarieerde en uitgebreide keuken.

Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vorig jaar ook naar Sorrento geweest in hotel President maar dat was dan echt super slecht, onvriendelijk personeel, eten niet vers, vuile kamer enz....

Hotel President had enkel 1 pluspuntje....het is mooi gelegen.

Dus echt.......twijfel niet en boek voor hotel " LA SOLARA " !!!

Afgelopen zomer 18 dagen gebivakkeerd in dit hotel. Heerlijke vakantie gehad.

Het eten is uitmuntend. Zowel het ontbijt als het diner. Je hebt gedurende je verblijf een vaste tafel, erg prettig. Ik sluit me aan bij Bob (hi Bob) dat de muziek keuze van het zangduo te wensen overlaat. Ze passen zich aan aan het publiek zeg maar. Desalniettemin kun je met hen wel gezellig biertjes drinken na afloop :-)

Als je op zoek bent naar vertier, vermaak en feest tot diep in de nacht, dan ben je bij dit hotel aan het verkeerde adres. Zoek je rust in een mooie omgeving, in een hotel die service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, ga naar La Solara. De kindvriendelijkheid van dit hotel krijgt een 10 als het om het personeel gaat, qua faciliteiten een 8. Heb je kinderen die 'vermaakt moeten worden', dan kies een ander hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor La Solara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Solara in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Solara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Solara scoort een 9.2 uit 10 op basis van 20 reviews.