Hotel La Badia

ItaliëCampaniëSorrento

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel La Badia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over La Badia

• 8Hans en Ellen18-08-2011

Geweldige plek op loopafstand van Sorrento

Dit hotel geboekt omdat in wijde omgeving geen leuke appartementen voor gezin met 2 kinderen te vinden zijn. Wij hadden een familiekamer op 1e etage (10bis), ruim, fenomenaal uitzicht en klassiek ingericht. Het is een abdij geweest dus de kamers verschillen onderling erg qua grootte. Het hotel ligt op een heuvel, 10-15 min lopen van Sorrento, dat scheelt parkeergedoe in het overvolle Sorrento. Het ontbijtbuffet is oké. Je kan 's avonds in het hotel eten (elke dag keuzemenu, 3 gangen, kinderen betalen alleen de gerechten die ze bestellen; drankjes niet duur). Geen speciale faciliteiten voor kinderen; voornamelijk oudere Engelsen op rondreis. Eten kan buiten met zicht op Vesuvius en zonsondergang boven zee. Personeel (vooral Antonio de ober!) en de eigenaren (familie) heel vriendelijk. Wifi bij receptie. Heerlijk zwembad, groot genoeg en diep. De website belooft niets te veel. Wij verbleven er een week om Napels, Pompei, Herculaneum, Capri, Amalfikust te zien (chaotisch verkeer).

Hotel La Badia info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Nastro Verde 8 (by car) - Via Ca, 80067