KinderhotelWeer vandaag11°3°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sorrento Palace voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Hilton Sorrento Palace in het Nederlands

Niet echt fan van Hilton

Katleen,
6-8-2017

Upgrades naar 'betere kamers met zicht op... ' zijn prijzig. Wifi op de kamer is betalend. Kamers zijn verzorgd en netjes. Weinig privacy op terras. Veel last van lawaai op de gang.

Goede airco.

Ontbijt erg uitgebreid. Voldoende ligstoelen aan het zwembad. Drankjes in het hotel zijn duur ( 5 euro voor frisdrank, 7 euro voor biertje).

Zwembad zelf is toe aan opknapbeurt : vergeelde steentjes, zwarte voegen, plekken waar steentjes ontbreken, veel zand (uit filter ?) in het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch hotel met onberispelijke service!

Inge pattyn,
3-8-2017

We sliepen in de deluxe kamers en deze zijn echt de moeite waard. Heel ruim en met heel veel smaak ingericht. Fantastische badkamer. Service is ook echt onberispelijk. De handdoeken worden zelfs twee maal per dag ververst in de kamer. Het personeel is ook heel behulpzaam en super vriendelijk. Wij hebbe half pension geboekt en 's avonds heb je dan een drie gangen keuze menu geserveerd aan tafel buiten op het terras. Heerlijk! Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

eenmalig

Aerts
25-5-2012

Fantastisch hotel met een meer dan uitstekende verzorging

Gereisd met partner in mei 2012

D-reizen

Basic hotel, mooie ligging, belabberd eten

vermeulen
      23-6-2011

Het hotel heeft een mooie ligging en in het restaurant heb je zicht op de Vesuvius. Sorrento op 5 à 10 minuten wandelen.

De kamers zijn erg luidruchtig (al wordt dit natuurlijk niet beter als het een aantal gasten ontbreekt aan respect en goede manieren), maar wel netjes.

Het ontbijt is ok (buiten eten kan), maar boek zeker geen halfpension. Het buffet 's avonds is belachelijk klein en zonder al te veel variatie. (wij dachten op het eerste zicht dat het buffet enkel de salad bar was, zo klein wad het). A la carte restaurant is ook al geen aanrader (veel blabla maar basic kwaliteit). Dresscode wordt gevraagd, maar alleen de welopgevoede gasten houden zich eraan. Bediening niet echt top (koffie 's morgens kan wel een hele tijd op zich laten wachten), receptie niet al te professioneel.

Mooi zwembad met voldoende ligstoelen en rustige tuin. Wel best iets meenemen tegen insectenbeten.

Samengevat : ok als je enkel logies en ontbijt neemt, maar geen 4* waard wat ons betreft.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Schitterende ligging

Ingrid en Ben
      18-6-2011

Geweldig uitzicht over de baai

Mooie uitvalsbasis voor een vakantie in deze omgeving (dit is het mooiste deel van Italie)

Heerlijk genieten op het terras van dit hotel is alleen al adembenemend.

Gereisd met partner in juni 2007

Zeer mooi hotel met goede ligging

Vermeulen Carlos
      24-5-2011

Op zich zeer aangenaam hotel en niet ver van het centrum, spijtig kan men dat niet zeggen van de maaltijden! Het ontbijt is prima maar 's avonds is het iets anders: te weinig variatie, warme schotels zijn niet warm genoeg! monotoom!

Gereisd met partner in april 2011

Beste familiehotel van Sorrento

Willem F
      17-6-2010

Hotel Hilton Sorrento Palace is een perfecte uitvalsbasis voor een familievakantie in Sorrento en omstreken. Charmant is het allerminst, het is veeleer een standaardhotel zoals je in Spanje ook wel vindt, maar wel ééntje van topniveau. Het personeel is bijzonder vriendelijk, dat valt echt op. De service is over het algemeen echt heel goed, altijd attent, niets is te veel, steeds met de glimlach.

De ligging van het hotel is misschien niet bijzonder centraal in Sorrento, maar met 5-10 min wandelen ben je zo in het centrum. Het is er wel veel rustiger dan in het centrum van Sorrento, en hier is tenminste plaats voor een grote en aangename tuin.

De keuken is lekker, en er is heel vriendelijke bediening aan tafel. Dat is wel wat anders dan altijd die grote buffetten.

Dus samenvattend: echt lokale flair vind je hier niet, maar dit is een prima standaard hotel voor familievakanties.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

goede liging

Yves
      24-10-2009

Wij zijn geweest van 30/09/2009 tot 10/10/2009 en hebben er een goede vakantie gehad.Wij zaten aan de achterkant gelogeert en keken uit op de rotsen.ruime mooie kamers.bediening aan tafel is zeer goed en de maaltijden zijn zeer verzorgd.dranken zijn duur,10€glas wijn.goede liging met prachtig uitzicht op de stad Sorento.uitstappen gedaan met trein (vissuvius,pompei,heracleum )3.60€ H/T per persoon.Capri met boot 19 €,Ichia met boot 35€.schouter gehuurt 35€ omAlmafi,Positano en Ravello te bewonderen.

Gereisd met partner in oktober 2009

goed hotel met fantastisch uitzicht

T. Witberg
      19-10-2009

Kamers prima, maar in plaats van een kamer met uitzicht op de tuin, kregen we een kamer aan de achterzijde met een bergwand op 10 meter afstand. Daardoor was de kamer redelijk donker. Groot terras, maar oncomfortabele stoeltjes. Ligging hotel ongeveer 10 minuten lopen (heuvel af) naar het centrum. Fantastisch uitzicht vanuit restaurant en bar. Prima bediening. Diner niet slecht , maar weinig variatie. Buffetten (ontbijt en dessert) goed gevuld en van goede kwaliteit. Drankjes en lunch erg prijzig.

Groot zwembad, maar verder weinig vertier voor oudere kinderen. Voor kleine kinderen wel kinderclub.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Zeer leuke vakantie gehad, heel goede service, lekker eten aan tafel bediend,keuze uit een 4 tal gerechten.

Mooi panorama, leuke zwembaden.Mooie kamer met zeezicht, heel proper. Dranken zijn wel duur, maar overal in Sorrento.Wel last van muggen gehad zoals meerdere toeristen dus vergeet after-byte creme niet. Zeer leuke vakantie en Capri is zeker een bezoekje waard. 03/09/2009

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Sorrento Palace in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Sorrento Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.