Hotel Grand Riviera

Hotel aan zeeWeer vandaag27°16°
Hotel Grand Riviera

5 tips over Hotel Grand Riviera

charris_w, 23-9-2014
Kinderen zijn er welkom, maar er is geen speciale accommodatie voorzien. Ofwel waren er koppels met baby's, ofwel gezinnen met oudere kinderen (boven de 10 jaar). Rustig hotel, dus sereniteit wordt gewaardeerd.
DePauw - Van der Stockt, 14-9-2013

Zeker een bezoek waard zijn Positano,Amalfi en Ravello.

Pompei en Ercolano zijn een must.

Paul Huysentruyt, 7-8-2013
Ponton is enkel toegangkelijk via lift (45sec vanaf verdiep -2 )kan wel voor sommige probleem zijn maar is zeker proberen waard.zwembad is boven .je kan ook dagelijks de krant bestellen hebben daar Het laatste nieuws maar is van de dag voordien heb dan aan receptie gevraagd voor nieuwsblad en vanaf de dag erna hadden wij alle dagen de krant van service hadden wij zeker geen klagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Riviera voor je op een rij gezet:

Martin Flkmn, 4-7-2012
Kamer met zeezicht nemen mits fikse meerprijs !
sandro palombo, 13-5-2012
Capri, positano (per boot) Amalfi zijn prachtige plaatsen. wel met gids gaan. Vooral Capri. Niet op je eentje gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Riviera voor je op een rij gezet: