Hotel Grand Riviera

Hotel Grand Riviera

52 reviews over Hotel Grand Riviera in het Nederlands

Fantastisch, dit is een droombestemming

31-8-2017

Heel mooi gelegen aan zee met zicht op de Vesuvius en Napels. Op 10 min. wandelafstand van het centrum. Ontzettend lief en behulpzaam personeel. Heel lekker eten met keuze uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten, desserts. Aan tafel geserveerd. Alles zeer goed onderhouden. Mooie lichte kamers die dagelijks met nat gekuist worden. Zwemgelegenheid in het zwembad of in zee met steeds een redder aanwezig. Ik kan geen negatieve punten vinden en al meer dan 20 jaar breng ik daar mijn verlof door. 100% aan te raden.

Oude reviews (archief)

Grand Hotel Riviera is perfect.

29-9-2016

Heel mooi gelegen met uitzicht op de zee en de Vesuvius, heel goed onderhouden , alles heel proper, heel lekker eten met ruime keuze, enorm vriendelijk personeel. Bewaakte zwemgelegenheid in zwembad en zee. Op wandelafstand van het centrum (10 min.), ook mogelijk met bus die aan het hotel stopt. Reeds meer dan 20 jaar ben ik daar elk jaar opnieuw heel hartelijk welkom, eerst met mijn echtgenoot en sinds ik weduwe ben alleen. Ik ben niet de enige die daar al vele jaren terug kom.

Uitstekend hotel!

Inge
4-7-2016

Heel goed:

* mooi hotel, alles heel mooi verzorgd, proper en goed onderhouden (ook de kamers)

* heel lekker eten: ontbijt was dagelijks hetzelfde maar er ontbrak niks aan, uitgebreide keuze bij het diner en alles steeds heel lekker en verzorgd

* zwembad/lido: ook hier weer alles heel mooi verzorgd en proper, heel goeie ligzetels en voldoende plaats voor iedereen, pluspunt zijn de handdoeken die je dagelijks kan gebruiken

Minder goed: personeel is over het algemeen niet heel vriendelijk en komt niet 'warm' over, de sfeer is heel formeel

Familie Janssens
18-1-2016

Zeer goed hotel met zeer goede ligging.Prachtig zicht op de baai van Napels!10minuten wandelen naar het centrum van Sorrento.Zeer lekkere keuken!Aan de receptie helpen ze je met plezier als je vragen hebt.

TOP HOTEL

Linda
14-8-2015

Dit is een top hotel met een zeer goede ligging en en geweldige service. We mochten bij aankomst direct op de kamer (half 11), het eten is superlekker en prachtig uitzicht. We hadden een kamer aan de zijkant met balkon. Zeer goede airconditioning zonder geluidsoverlast. Augustus is zeer warm, juni blijkt ideaal te zijn kwa temperatuur. Drank is wel aan de dure kant maar we hebben er ook gelunched en dat is ook heel lekker. Personeel is professioneel en heel vriendelijk. Wij komen zeker nog terug. touroperator uitstappen zijn goed maar heel duur, je kan gemakkelijk ook met trein naar Pompei bvb of met boot naar Positano...

Tweede thuis

13-7-2015

Samen met mijn echtgenoot hebben wij 20 jaar na elkaar in Hotel Grand Riviera verbleven. Meermaals een maand. Nu ben ik weduwe en ben voor het eerst alleen terug gegaan.

Ongelooflijk, de vriendelijkheid en het medeleven van directie en personeel. Voor mij : "Hotel Grand Riviera" perfect.

Prachtige plek met slecht avondeten.

A.Veit
15-6-2015

Ik wil mijn beklag indienen omtrent het eten in G.H. Riviera. Het avondeten was bar slecht. Alles was zonder smaak, geen kruiden enz. Snap de beoordelingen niet, want daar zijn we op afgegaan. Hotel, kamers en personeel zijn super, ook de ligging, maar eten was vies, wat een domper op onze vakantie was.

Onvergetelijk!

charris_w
23-9-2014

Na de goede kritieken op het internet hadden we goede hoop voor dit hotel. En ja, hoor, de verwachtingen werden zeker meer dan ingelost. Zeer attent personeel dat echt een extra inspanning wenst te doen voor zijn gasten. We voelden ons koning te rijk. Alles was superverzorgd, tot in de puntjes. Het ponton in de zee is prachtig, de bar fris en het restaurant chique. Uitgebreide keuze bij het eten 's avonds en echt lekker. Ook het ontbijt was uitgebreid en zeer verzorgd. De adembenemende uitzichten maken het plaatje meer dan compleet. Ook de afstand tot het centrum is te verwaarlozen. We wilden echt niet vertrekken. We beleefden er een topvakantie. Hotel Grand Riviera zal voor altijd een speciaal plekje in ons hart hebben!

Gaan zeker terug.

DePauw - Van der Stockt
14-9-2013

Hotel Grand Riviera in Sorrento is gelegen op 5 minuutjes wandelen van het centrum ..Onze kamer had lateraal zeezicht , airco, was zeer netjes ,en werd alle dagen gekuist.Minibar aanwezig,safe en wifi gratis.Dikke zachte badhanddoeken zijn het vermelden waard !

Het personeel is supervriedenlijk.Een speciale dank aan Luigi en Rosella.

Aan het zwembad is steeds plaats, het is er ook rustig, daar het hotel ook beschikt over een grote ponton in zee, bereikbaar via een lift door de rots.Elke morgen kan je buiten ontbijten op een mooi terras, met schitterend zicht op de Vesuvius.Het ontbijtbuffet is uitgebreid en gevarieerd,de koffie lekker Wij namen half pension en hadden s ' avonds keuze tussen 5 voorgerechten en 5 hoofdgerechten met als afsluiter lekkere desserts.Ook de wijnen zijn van zeer goede kwaliteit.

Zouden wij naar Sorrento teruggaan ,kiezen wij zeker terug voor hotel Grand Riviera,daar het ook heel goed gelegen is om de omgeving te verkennen,trein - en busstation dichtbij.

Super..........komen ooit nog terug .

Paul Huysentruyt
7-8-2013

Onze beste vakantie en tevens eerste keer italie.Hotel grand riviera was voor ons super onthaal behulpzaam vriendelijk,eten a lacarte is ons zeer goed bevallen alle dagen keuze van zes voor en zes hoofdgerechten en ook evenveel desserts.smorgens ontbijtbuffet voor elk wat wils(lekkere chocolade croissants) vanaf 8uur kan men op terras ontbijten heerlijk. Wij hadden kamer met zeezicht op eerste verdiep met dubbel bed mooi en vooral zeer netjes.ponton is groot ,genoeg ligzetels en gratis handdoeken je kan er gerust ganse dag vertoeven bar aanwezig voor snacks en drankjes .hotel is op 15 min wandelafstand van centrum waar er een gezellige drukte is en ook vele winkeltjes in de kleine straatjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Riviera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Riviera in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Riviera scoort een 8.99 uit 10 op basis van 53 reviews.