ItaliëCampaniëSorrentoHotels SorrentoHotel Grand Hotel President

Hotel Grand Hotel President

ItaliëCampaniëSorrento

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Hotel President voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Grand Hotel President

• 5roos02-09-2008

zeer mooie omgeving

Prachtige uitzichten... echt zeer mooi! Personeel in het restaurant zeer vriendelijk maar stijfjes.Personeel receptie onvriendelijk, met uitzondering de kleinere lieve man.Een grote ramp was het meisje die de kamer poetste(meestal alleen maar het bed toeleggen)ze was iedere dag zéééér onvriendelijk. Het uitzicht aan de achterzijdekamers is echt een grote nul. Neem kamer met zeezicht. Sanitair in onze kamer was ZEER veroudert. Kamer was vuil.Kranen met kalk en roestaanslag....enz... douchekraan was niet afneembaar, dus.. zeer onhandig. Dit hotel... NOOIT meer. Ik ga terug naar een Riu !!!

• 10Eve12-07-2007

Schitterend hotel, ligt op +/- 3 km van het centrum maar het hotel biedt een shuttblebus die +/- 8x/dag heen en terug naar het centrum rijdt. Prachtige uitzichten, enorm vriendelijk en zeer professioneel personeel, heel lekker eten (wees voorbereid op de extra kilo's), mooie, nette kamers, schitterende omgeving... in 1 woord: de perfectie! Ik ben nog maar net terug en wil nu terugkeren!!

• 10Jos & Karin09-07-2007

Mooi hotel. Schitterend gelegen in een zeer rustige omgeving (3 km buiten centrum Sorrento) met prachtig uitzicht over Sorrento en de baai van Napels. Schone en prima onderhouden kamers. De hotelbus rijdt 8 maal per dag naar het centrum van Sorrento. De service van het personeel in de restaurants is goed, echter aan de receptie onvriendelijk. Tip: boek een kamer met zeezicht voor prachtige vergezichten. Het uitzicht aan de achterzijde is waardeloos. Het hotel is een echte aanrader voor een verblijf in Zuid-Italie. Centraal gelegen. Vanuit Sorrento gemakkelijke trein- en bootverbindingen naar o.a. Napels, Pompei en Capri.

• 10Jos & Karin11-06-2007

Zeer mooi hotel. Prachtige ligging. Ruime, zeer schone kamer met prachtig uitzicht over de baai van Napels. Gehele hotel maakt een uitermate rustige en zeer nette indruk. Personeel aan receptie erg onvriendelijk. Echter in restaurant vriendelijk, maar stijfjes. Shuttlebus werkt prima. Maak gebruik van treinen en openbaar vervoer en neem geen huurauto (rijstijl niet erg aantrekkelijk voor Nederlanders).

• 9Inge29-08-2006

Verblijf eind april 2006 : Goed onderhouden, keurig 4*hotel. * Restaurant was deze winter ge- renoveerd en maakte een aangename, lichte indruk. * Kamers met patio hebben geen enkel
    uitzicht, maar zijn lekker koel in de zomer. Het zeezicht is de moeite waard om supplement te betalen. * Aangename, rustige sfeer. * Prima service. * Ligging is niet in centrum van Sorrento, maar de shuttle maakt dat goed. * Niet te groot of bombastisch. Gewoon een hotel naar mijn hart !!!

• 9MyriamC28-09-2005

Hier terecht gekomen voor 3 nachten wegens overboeking in de Mediterraneo. Mooi hotel, maar voor ons te ver van Sorrento centrum gelegen. De hotel shuttle rijdt niet erg frequent en op vreemde uren. Kamers: als je zicht op de baai geboekt hebt zit je zeker goed. Prachtig zicht! Heb je een kamer zonder zeezicht geboekt, dan kijk je in het beste geval op de hotelparking en in het slechtste geval (op de lagere verdiepingen) op een grijze muur! Service was prima en inderdaad nogal stijfjes en het publiek was ook wat ouder dan in de Mediterraneo, maar dit kan ook toeval geweest zijn. Het terras met het zwembad vond ik niet erg aantrekkelijk (badlakens moeten betaald worden). Het eten was er zeer lekker. Diner bediend aan tafel met dagelijks een ander keuzemenu. We waren wel blij dat we na 3 dagen naar de Mediterraneo mochten.

• 9geert08-04-2005

Mooi hotel, met een schitterende ligging bovenop een rots die boven Sorrento uitsteekt. Boek een kamer met zeezicht en je hebt een onvergetelijk zicht op de baai van Napels. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Vloerbedekking bestaat uit keramische tegels uit de streek en verder meubels met typisch inlegwerk. Niet echt mijn ding, maar wel mooi. De ontvangst is buitengewoon hoffelijk en de bediening zeer beleefd, maar wel een beetje stijfjes. Ontbijt ok zonder meer. Het hotel biedt een shuttle naar de stad, maar wij vonden een huurwagen noodzakelijk. Tip: als je naar Pompei en Herculanum wil, neem dan het treintje, de circumvisuviana in het centrum van Sorrento. De sites zijn vanaf de haltes zeer goed bereikbaar.

• 9Erik en Marie-Claire31-05-2004

Nog nooit zo lekker gegeten. Waren hier in augustus 2003 voor een weekje en willen best nog eens terug. Neem niet steeds de bus naar het centrum, vlakbij het hotel is er een korte weg te voet.

Hotel Grand Hotel President info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals