Hotel Grand De La Ville

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag30°21°
Hotel Grand De La Ville
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand De La Ville voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Grand De La Ville in het Nederlands

Mooi luxe hotel

Sandra
26-10-2016

Het hotel is luxe, heeft 2 zwembaden (het zwembad op het dak zou verwarmd zijn, maar in oktober niet), een mooie tuin waar je ook kunt eten. Het ontbijtbuffet is prima. Het avondeten was erg duur en de kwaliteit laat erg te wensen over. Echt hotelvoedsel. Kies liever wat leuke restaurantjes in Sorrento zelf.

Twee nadelen aan dit hotel: het beddengoed bestaat uit een laken, een sprei en een ouderwets deken. Geen moderne dekbedden (is ook hygiënischer). Ook zijn er geen gordijnen in je kamer. Er zijn automatische rolluiken voor de ramen. Dus 's avonds kijk je in een groot donker gat. Het gaf me ook een vervelend gevoel voor als er brand zou uitbreken. Om deze reden dus de rolluiken niet helemaal tot aan beneden dicht gedaan.

Super, grandioos

heer Hofman
2-6-2012

Super bediening, super eten. Fantastisch ontbijt.

We hadden een kamer met balkon en uitzicht op zee.

De kamers waren zeer schoon. Er werd de mogelijkheid geboden om tijdens een buffet gratis alle streekgerechten te proeven. 2x per week is er live muziek. Dit hotel is gewoon een aanraden voor iedereen.

Heel goed hotel met vriendelijke bediening

van goethem gilbert
12-8-2009

Heel goed hotel met vriendelijke bediening en rustig gelegen op 5 min van het station en10 min van de "Piazza Tasso".Heel mooie en ruime kamers die goed onderhouden worden Verzorgd ontbijt buffet (kan in de tuin),dinner met bediening aan tafel en keuze menu (6 voorgerechten,6 hoofdgerechten,5 nagerechten)

1x per week heel uitgebreid dinner buffet.mooi uitzicht van op het dakterras .

Prima hotel.

2006

Dit hotel is vrij rustig gelegen op 10 minuutjes te voet van het centrum van Sorrento. Zeer verzorgd,rookvrij hotel. Wij hadden kamer 504, met balkon met zijdelings zeezicht: prachtig uitzicht op de Vesuvius en de cruiseboten. Nette kamers met vloertegels, goede bed,mini-bar, TV,airco, veel kastruimte met kluis ( te huur voor 2 euro per dag.) Het hele hotel is klassiek ingericht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vegetarische maaltijden mogelijk! Bij de lunch en diner bediening aan tafel.Allemaal erg chique! Drankjes vrij duur ; 1x per week dinerbuffet,2x per week live-muziek en dansavond. Wat ouder publiek, overwegend Britten.2 zwembaden waarvan 1 klein met Jacuzzi.Minpuntjes: de handdoeken om de handen af te drogen zijn een soort van theedoeken bij ons! Geen droogrekje op het balkon, geen koffie- of theezetapparaat op de kamer.Vrij prijzig hotel, maar zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand De La Ville in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand De La Ville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.